اعلام برگزیدگان رشته دعاخوانی و تفسیر مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4017174
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

اعلام برگزیدگان رشته دعاخوانی و تفسیر مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از اعلام برگزیدگان مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن خراسان رضوی در رشته دعاخوانی و تفسیر خبر داد.

جعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی   جعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در رشته‌های حفظ کل قرآن، ۲۰، ۱۰ و پنج جزء قرآن، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل به صورت ارتباط زنده تصویری و رشته‌های همسرایی و همخوانی قرآن کریم به صورت ضبط اثر از ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه برگزار شد.

وی افزود: به جهت رعایت حال و سلامت متسابقین، رقابت‌های رشته دعاخوانی از ۲۷ تا ۲۹ شهریور با حضور ۵۵ متسابق در سه روز و پنج محور در شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، کاشمر، تربت حیدریه و مشهد به صورت ضبط اثر برگزار شد.

حسینی تصریح کرد: همچنین رشته تفسیر این دوره از مسابقات، ۱۱ مهر ماه به صورت مجازی با حضور ۸۴ متسابق برگزار و برگزیدگان به مرحله استانی راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در خصوص برگزیدگان رشته دعاخوانی و تفسیر گفت: برگزیدگان مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در رشته دعاخوانی؛ بنت الهدی شایق، عفت یزدی و مریم کله‌چاهی در بخش خواهران و حمید حسینی، حسن نحوی و عزیزالله مجیدی نژاد در بخش برادران هستند.

حسینی با بیان اینکه در رشته تفسیر اهل شیعه، مجید غلامی، سیدابوالفضل علوی، عباس الهی پارسا، الهه زنگنه، زینب آذرخشی ریحانی و مینا کوشکی در دو بخش برادران و خواهران برگزیده شده‌اند گفت: در رشته تفسیر اهل تسنن، هاشم وحیدیان و ادریس واحدی نیز نفرات برتر این رشته بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha