آغاز ثبت نام ترم جدید دوره‌های آموزش مترجمی زبان قرآن
کد خبر: 4017527
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

آغاز ثبت نام ترم جدید دوره‌های آموزش مترجمی زبان قرآن

مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گنجینه‌ نور مهر رفسنجان با بیان اینکه ثبت نام ترم جدید آموزش مترجمی زبان قرآن شروع شده است، بیان کرد: آموزش مترجمی زبان قرآن یک طرح سراسری است که در آن ترجمه قرآن به‌صورت لفظ به لفظ از عربی به فارسی و از فارسی به عربی آموزش داده می‌شود.

آموزش طرح مترجمی زبان قرآن

هدی مهرابی، مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گنجینه‌ نور مهر رفسنجان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان بیان کرد: مؤسسه گنجینه‌ نور رفسنجان، تنها مؤسسه صاحب قرارداد با طرح مترجمی زبان قرآن در رفسنجان است و اکنون با شیوع کرونا بیشترین آموزش‌های این مرکز در فضای مجازی انجام می‌شود.

مهرابی با بیان اینکه آموزش طرح مترجمی زبان قرآن یک طرح سراسری با مرکزیت مشهد مقدس است، افزود: در این طرح آموزش‌ها توسط مربیان مؤسسات انجام می‌گیرد و در ترم پاییز قریب به ۲۵۰ نفر ثبت نام در نمایندگی گنجینه‌نور کردند.

وی مجازی شدن آموزش‌ها را فرصت مناسبی برای شرکت در این طرح دانست و گفت: تمام علاقه‌مندان از کل کشور می‌توانند در این طرح ثبت نام کرده و از آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

مسئول مؤسسه قرآنی و پیش‌دبستانی گنجینه‌‌نور رفسنجان با بیان اینکه در این طرح، ترجمه قرآن به‌صورت لفظ به لفظ از عربی به فارسی و از فارسی به عربی آموزش داده می‌شود، ادامه داد: این طرح در سه مقطع مقدماتی، متوسطه و عالی، آموزش‌های خود را ارائه می‌دهد و آموزش در طرح مترجمی زبان قرآن با روش‌های حضوری، غیرحضوری، آنلاین و آفلاین در حال انجام است.

مهرابی در پایان با بیان اینکه برای شرکت در این طرح شرایط سنی خاصی وجود ندارد، اظهار کرد: ثبت نام ترم زمستان شروع شده است و متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند وارد لینک https://chat.whatsapp.com/K02kK27MASdGwCDan71AEJ شده و یا با شماره ۰۹۱۳۲۹۱۷۰۶۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha