توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان خرم‌آباد
کد خبر: 4022541
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان خرم‌آباد

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نغمه‌سرایان اهل‌بیت(ع) لرستان از تهیه و توزیع ۴۵ بسته معیشتی با مساعدت اعضای این مؤسسه در آستانه شب یلدا بین نیازمندان خبر داد.

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان محمدرضا جهان‌نژاد، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نغمه‌سرایان اهل‌بیت(ع) و مرکز نیکوکاری راه روشن لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به این‌که خروجی فعالیت‌های مؤسسات قرآنی باید منجر به خدمت به مردم شود، اظهار کرد: مؤسسات، حافظان، قاریان یا چهره‌های قرآنی توانست در کنار فعالیت قرآنی، کارهای اجتماعی در راستای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی انجام دهند.

وی با اشاره به این‌که مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نغمه‌سرایان اهل‌بیت» لرستان در کنار فعالیت‌های آموزش عمومی، روخوانی، روانخوانی، قرائت، صوت و لحن و تجوید، اقدام به فعالیت‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی و فرهنگی می‌کند، افزود: در این مؤسسه تهیه جهیزیه، کاریابی، مسکن و توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار محروم جامعه که صاحب عزت‌ نفس هستند توزیع می‌شود.

جهان‌نژاد با اشاره به تهیه و توزیع ۴۵ بسته معیشتی بین خانواده‌های شناسایی شده در آستانه شب یلدا، گفت: این بسته‌ها شامل اقلام غذایی به ارزش هر بسته ۲۷۰ هزار تومان است این در حالی است که در ایام فاطمیه نیز توزیع این بسته‌های معیشتی بین نیازمندان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha