برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن در بانه
کد خبر: 4027859
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن در بانه

مدیر مؤسسه قرآنی محمد رسول‌الله(ص) شهرستان بانه از برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن کریم در سه سطح در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

حفظ قرآن هاجر قادریان، مدیر مؤسسه قرآنی محمد رسول‌الله(ص) شهرستان بانه در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن کریم در سه سطح در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این دوره آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

وی دوره تخصصی حفظ قرآن کریم جزو فعالیت‌های شاخص این مؤسسه در نیمه دوم امسال دانست و افزود: این دوره آموزشی از ابتدای آذرماه در سطح این شهرستان آغاز شده و استقبال خوبی از این دوره‌های آموزشی شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی محمد رسول‌الله(ص) شهرستان بانه با اشاره به اینکه دوره تخصصی حفظ قرآن کریم در سه سطح حفظ یک سال، دو سال و سه سال با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود، بیان کرد: ثبت‌نام کلاس‌ها به صورت رایگان و کاملا تضمینی بوده است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی برای برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن کریم از طریق فضای مجازی انجام شده است، افزود: دوره اول این کلاس‌ها از اول آذرماه امسال شروع شده است.

قادریان یادآور شد: علاوه بر برگزاری دوره‌های تخصصی کلاس‌های آموزش قرآن کریم در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، صوت، لحن و تفسیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۲
0
0
خیلی خیلی خیلی عالی
captcha