غزه عرصه رسوایی مدعیان حقوق بشر است
کد خبر: 4029958
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵

غزه عرصه رسوایی مدعیان حقوق بشر است

دبیر همایش «روز غزه» با اشاره به قدرت امپراطوری رسانه‌ها در برعکس جلوه دادن جریان غزه بیان کرد: امروز «غزه» عرصه رسوایی مدعیان حقوق بشر است و رسانه‌ها در این شرایط باید اقدامی کنند تا بتوانند برای مردم این سرزمین کاری انجام دهند.

روز غزه غزه نماد مقاومتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام رسول باقری، دبیر همایش در مراسم «روز «غزه» که شامگاه 29 دی‌ماه، در تالار همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان و شرکت‌کنندگان در این مراسم، در خصوص شرایط سخت مردم غزه، بیان کرد: امروز مردم غزه در یک حصار رسانه‌ای، تجاری، بهداشتی، اقتصادی و غیره قرار دارند و در حال حاضر هرگونه ورود و خروج به این منطقه ممنوع بوده و تنها کسانی که قصد رفت و آمد دارند، شب هنگام با حفر تونل و از طریق مصر امکان خروج از غزه را دارند.

وی با اشاره به نبود امکانات اولیه در این منطقه، افزود: آبی که به‌عنوان مایه حیات برای همه موجودات و انسان مطرح است، در غزه به یک سلاح کشتار جمعی تبدیل شده است، چرا که بیش از 97درصد آب‌های این منطقه با مواد آلاینده کارخانجات رژیم صهیونسیتی آلوده شده است و بیش از 90درصد مردم غزه از دسترسی به آب سالم محروم هستند.

باقری ابراز کرد: در عصر کنونی امپراطوری رسانه‌ها جریان غزه را عکس نشان می‌دهد، به‌طوری‌که انگار در این منطقه به صهیونیست‌ها ظلم می‌شود، در حالی‌که اینطور نیست و در واقع ظلم از سوی صهیونیست‌ها به مردم غزه اعمال می‌شود و این در واضح است.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش برای این است که رسانه غزه شویم. اینکه همه آزادی‌خواهان جهان، جمهوری اسلامی، مسلمانان، شیعیان و همه مردم برای مردم غزه رسانه باشند و این مسئله حقوق بشر را به گوش جهانیان برسانند. امروز باید همه رسانه شوند و صدای مظلومیت غزه را به جهانیان مخابره کنند.

دبیر همایش «روز غزه» ضمن تشکر از رسانه‌ها در پوشش این برنامه، اظهار کرد: امروز غزه عرصه رسوایی مدعیان حقوق بشر است و رسانه‌ها در این شرایط باید اقدامی کنند تا بتوانند برای مردم این سرزمین کاری انجام دهند.

وی ادامه داد: ما باید برای غزه تا جان در بدن داریم، بکوشیم تا بتوانیم صدای مظلومان این سرزمین را به گوش مردم جهان برسانیم.

انتهای پیام
captcha