مزدوران مدعی مسلمانی درصدد عادی‌سازی روابط با صهیونیست هستند
کد خبر: 4029972
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

مزدوران مدعی مسلمانی درصدد عادی‌سازی روابط با صهیونیست هستند

رئیس شورای اسلامی فلسطین با بیان اینکه فلسطین امانتی نزد مسلمانان است، گفت: نباید بگذاریم مدعیان مسلمانی با عادی‌سازی روابط با صهیونیست در این امانت خیانت کنند.

شیخ نمر احمد زغموت؛ رئیس شورای اسلامی فلسطینبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، شیخ نمر احمد زغموت، رئیس شورای اسلامی فلسطین، شامگاه گذشته، 29 دی‌ماه در همایش روز غزه که در تالار همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد گفت: پیش از هر کلامی باید سلام مردم فلسطین، سوریه، بیت‌المقدس و مردم خطه غزه را به همه مردم ایران برسانم و از رهبر و مسئولان ایران از طرف مردم این سرزمین تشکر می‌کنم.

وی افزود: امروز در جای جای مردم غزه و فلسطین مجاهدان بی‌امان برای بیرون راندن دشمنان درحال پیکار و جانفشانی هستند و شما مردم عزیز ایران، حامیان حقیقی مردم فلسطین و غزه هستید و به‌طور ملموس برای ما ثابت شده که مردم ایران دوستان صدیق مردم فلسطین هستند.

احمد زغموت ادامه داد: امروز آنچه فلسطین و فلسطینیان از سلاح، غذا، موشک و امکانات دارند و هر آنچه از جان‌فشانی‌ها شاهد آن هستیم همه و همه به مدد و پشتیبانی مردم ایران و رهبر جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای اسلامی فلسطین  ابراز کرد: خداوند در قرآن کریم فرمود: سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ؛ (سوره اسرا / ۱)»، این سرزمین و پیرامونش همه موطن مبارکند. بر این اساس است که فلسطین تنها متعلق به مردم فلسطین نیست، بلکه این سرزمین و پیرامون آن از لبنان، فلسطین، عراق، اردن و غیره همه سرزمین‌های مبارکند و ما نیز همواره توکل و اعتمادمان  به خداست.

وی گفت: شما برادران و خواهران ایرانی با رهبری داهیانه رهبرتان در کنار قضیه فلسطین هستید و لذا برای من سنگین بود که این دعوت را قبول نکنم، بلکه احساس وظیفه کردم و همه دست‌اندرکاران برگزارکننده این همایش لایق تشکر هستند.

احمد زغموت بیان کرد: غزه همواره در طول تاریخ در برابر هجوم دشمنان بوده و همیشه نیز شاهد کمک الهی بوده و امروز همه ما یقین داریم در آخرالزمان مهدی(عج) آل محمد ظهور خواهد کرد و عزت را به همه مسلمانان باز خواهد گرداند.

وی بیان کرد: امروز جبهه مقاومت به لطف انقلاب اسلامی ایران و به مدد آزادی‌خواهان جهان در حال نبرد با استکبار هستند و هیچ‌یک از مرد و زن در فلسطین، سلاح را به زمین نخواهد گذاشت. این همایش به مدد عزتمندان برگزار شده و عزت هم از آن خدا، رسول خدا و مؤمنان است و امید است همواره ما نیز در خط ایمان بمانیم.

رئیس شورای اسلامی فلسطین افزود: فلسطین امروز امانتی در نزد همه مسلمانان است و اگر در این امانت کوتاهی کنند خیانت به همه مقدسات کرده‌اند، خیانت در حق خدا و پیامبر کرده‌اند و شکر خدا حق‌جویان در امت اسلامی کم نیستند اما نباید فراموش کنیم که مزدورانی در میان امت اسلامی هستند که قرآن می‌خوانند و مدعی مسلمانی بوده، اما در صدد عادی‌سازی روابط با صهیونیست هستند.

وی اظهار کرد: نگرانی من از جزیره العرب و بازگشت یهود به این سرزمین پاک است، یهودی که پیامبر آنان را از جزیره العرب بیرون راند، هر چند خداوند اجازه نخواهد داد و جلو این کار را خواهد گرفت و پیروزی از آن مسلمانان و مردم فلسطین است.

انتهای پیام
captcha