برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد توسط مؤسسات فرهنگی
کد خبر: 4030368
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد توسط مؤسسات فرهنگی

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در نظر دارد برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد را به موسسات واجد شرایط واگذار کند.

جشنواره فیلم فجر به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، این اداره در نظر دارد برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد که همزمان با چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد را به موسسات واجد شرایط واگذار نماید.

شرایط لازم برای  واگذاری برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد(همزمان با چهلمین جشنواره فیلم فجر)  به همه مؤسسات فرهنگی هنری و مؤسسات تولید فیلم‌های ویدیویی(شرکت‌های سینمایی) بنا به ابلاغیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  به شرح ذیل است: 

الف - دارای شماره ثبت و پروانه  فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

ب - پروانه فعالیت آن تا پایان سال 1400  دارای اعتبار باشد.

ج - موضوع فعالیت درج شده در اساسنامه و پروانه فعالیت با برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری (جشنواره، نمایشگاه، نشست، مسابقه و ..) همخوانی داشته باشد.

د - دارای حسابرس و بازرس قانونی باشد.

 ه- دارای شناسه ملی باشد.

و - در صورت استفاده از اعتبارات حمایتی این اداره کل، گزارش حسابرسی اعتبارات دریافتی را ارائه نموده باشد.

ز - از توان مالی و اعتباری و اجرایی کافی جهت مشارکت در انجام فعالیت برخوردار باشد.

مراکز متقاضی که دارای شرایط فوق الذکر هستند، با ارسال سوابق و رزومه فعالیت هنری خود و ارسال مدارک و مستندات قانونی به معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اقدام کرده تا در فرایند واگذاری‌ها و برون‌سپاری برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد شرکت داده شوند.

انتهای پیام
captcha