برگزاری هشتمین پویش ختم قرآن‌کریم همزمان با ایام دهه فجر در ابهر
کد خبر: 4034737
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

برگزاری هشتمین پویش ختم قرآن‌کریم همزمان با ایام دهه فجر در ابهر

رئیس انجمن قرآن و نهج‌البلاغه شهرستان ابهر گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر این انجمن هشتمین «پویش ختم قرآن‌کریم» را به صورت مجازی در سطح شهرستان ابهر برگزار می‌کند.

ختم قرآن‌کریم

عذرا ایمانی رئیس انجمن قرآن ونهج‌البلاغه شهرستان ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان در خصوص برگزاری پویش‌های مجازی ختم قرآن‌کریم در ابهر، گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا در کشور، بیشتر فعالیت‌های این انجمن به صورت مجازی برگزار شد که تاکنون هشت دوره پویش ختم قرآن کریم و صلوات با مشارکت بالای فعالان قرآنی و عموم مردم شهرستان به شکل مجازی اجرا شده است.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین دوره از پویش مجازی ختم آیات وحی، عنوان کرد: این دوره به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت انجمن قرآن و نهج‌البلاغه، مؤسسه فرهنگی و قرآنی کوثر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه بهشت قرآن کانون فرهنگی هنری شهید مطهری شریف‌آباد و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

این فعال قرآنی با اشاره به نحوه مشارکت در این پویش، متذکر شد: مشارکت در این پویش به این شکل است که هر شرکت کننده حداقل یک جز از قرآن‌کریم و ١٠٠ صلوات را به نیت شادی روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی و شهدای مدافعین حریم قرآن و ولایت قرائت و هدیه کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: علاقمندان و فعالان فرهنگی قرآن و عترت شهرستان جهت شرکت در این پویش مجازی می‌توانند عدد ۱۴ را به شماره ۰۹۳۵۴۸۴۵۰۱۵ پیامک کنند.

انتهای پیام
captcha