آئین کلنگ‌زنی ساخت نخستین مؤسسه قرآنی روستای ده‌زیار برگزار شد
کد خبر: 4035751
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

آئین کلنگ‌زنی ساخت نخستین مؤسسه قرآنی روستای ده‌زیار برگزار شد

آئین کلنگ‌زنی ساخت فاز دوم مؤسسه قرآن و عترت ریحانه‌الرسول(ص) کرمان، با حضور امام جمعه چترود و مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کرمان در روستای ده‌زیار برگزار شد.

ساخت موسسه قرآنی در ده زیار

به گزارش ایکنا از کرمان، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آئین کلنگ‌زنی ساخت فاز دوم مؤسسه قرآن و عترت ریحانه‌الرسول(ص) کرمان، با حضور امام جمعه چترود، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کرمان و جمعی از خانواده شهدا، فعالین قرآنی و مردم ۲۲ بهمن‌ماه در روستای ده‌زیار برگزار شد.

مهدی مؤمنی، مدیر عامل مؤسسه ریحانه‌‌الرسول(ص) در این مراسم بیان کرد: روستای ده‌زیار یک روستای نمونه و شاخص قرآنی است و وجود یک دارالقرآن و مؤسسه قرآنی در این روستا ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با همراهی خیرین و مردم کار ساخت این مؤسسه با سرعت بیشتری انجام شود، افزود: هدف از ساخت این مجموعه قرآنی، کیفیت بخشی به فعالیت‌های قرآنی روستا است تا با تمرکز بیشتری فعالیت‌ها انجام شود که این امر نیاز به یک همت عمومی دارد.

حجت‌الاسلام حقانی، مدیر کل سازمان تبلیغات کرمان نیز در این مراسم با تأکید بر حفظ ارتباط بین مؤسسات قرآنی و مساجد به عنوان پایگاه اصلی کارهای فرهنگی، بیان کرد: در کنار توجه به ظاهر قرآن باید به باطن آن نیز توجه کرد و به دستورات قرآن عمل کرد تا جامعه‌ای به تمام معنا قرآنی داشته باشیم.

ساخت فاز دوم مؤسسه قرآن و عترت ریحانه‌الرسول(ص) با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی کرمان، در زمینی اهدائی از سوی دهیاری روستاری ده‌زیار و به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم، برپایی نشست‌ها و محافل قرآنی، آموزش‌های هنری و فرهنگی، ارائه مشاوره با رویکرد سبک زندگی اسلامی و غیره انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha