راه‌اندازی فروشگاه دائمی محصولات صنایع‌دستی زندانیان چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4035914
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

راه‌اندازی فروشگاه دائمی محصولات صنایع‌دستی زندانیان چهارمحال‌وبختیاری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه و فروشگاه دائمی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی زندانیان استان راه‌اندازی و بهره‌برداری شد.

افتتاح نمایشگاه دائمی صنایع دستی زندانیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، علیرضا جیلان، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ۲۳ بهمن‌ماه در آیین گشایش نمایشگاه و فروشگاه دایمی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی زندانیان استان اظهار کرد: غرفه نمایش و فروش محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مددجویان زندان‌های چهارمحال و بختیاری با هدف حمایت از این قشر و خانواده‌های آنان در بازارچه صنایع‌دستی میدان قدس شهرکرد راه‌اندازی و بهره‌برداری شده است.

وی افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای ارائه آموزش رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به زندانیان و خانواده‌های آنان آمادگی دارد.

مصطفی قادری، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد نیز در این آیین گفت: ایجاد اشتغال و حرفه‌آموزی نقش مؤثری در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد. با راه‌اندازی و بهره‌برداری این فروشگاه تولیدات مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی زندانیان و خانواده آن‌ها به مردم معرفی می‌شود.

وی یادآور شد: این اقدام در رونق اقتصادی و بهبود معیشت خانواده‌های زندانیان و اصلاح و تربیت زندانیان تأثیرگذار است.

انتهای پیام
captcha