مرحله نهایی مسابقه بین‌المللی فرازخوانی قرآن کریم مشکات برگزار می‌شود
کد خبر: 4037884
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

مرحله نهایی مسابقه بین‌المللی فرازخوانی قرآن کریم مشکات برگزار می‌شود

مرحله نهایی مسابقه بین‌المللی فرازخوانی قرآن کریم مشکات روز چهارشنبه، چهارم اسفند در دارالتحفیظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

مرحله نهایی مسابقه بین‌المللی فرازخوانی قرآن کریم مشکات

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی، مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری مسابقه بین‌المللی فرازخوانی قرآن کریم مشکات اظهار کرد: این مسابقه ویژه آقایان برای متقاضیان همه کشور‌های جهان و بدون محدودیت سنی برگزار شد.

وی افزود: قاریان قرآن کریم از 50 کشور در این دوره از مسابقات شرکت و از میان آثار ارسال شده 262 نفر به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

این مسئول با بیان اینکه مرحله اول داوری مسابقه به پایان رسیده و مرحله نیمه نهایی نیز فردا برگزاری می‌شود، گفت: پس از پایان داوری 50 نفر اول به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

محمدی با اشاره به اینکه مرحله نهایی این مسابقه توسط دو داور مصری، یک داور سوری و هفت داور ایرانی داوری می‌شود، توضیح داد: استاد طه عبدالوهاب از کشور مصر داور- صوت و لحن، استاد رضوان درویش از کشور سوریه - داور صوت و لحن، استاد دکتر حسین کرمی از کشور ایران - داور صوت و لحن، استاد محمدحسین سعیدیان از کشور ایران- داور صوت و لحن، استاد محمدحسین سبزعلی از کشور ایران- داور صوت و لحن، استاد کریم منصوری از ایران داور صوت و لحن، استاد دکتر عبدالناصر حرک از کشور مصر داور تجوید، استاد احمد ابوالقاسمی از ایران - داور تجوید، استاد عباس امام جمعه از کشور ایران- داور تجوید و استاد مهدی قره شیخلو از ایران داور تجوید هستند.

مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات با بیان اینکه مرحله نهایی این مسابقه روز چهارشبنه، چهارم اسفند از ساعت 13 در دارالتحفیظ قرآن کریم واقع در تهران خیابان ایران برگزار می‌شود، گفت: مراسم اختتامیه این مسابقه نیز روز چهارشنبه 11 اسفندماه از ساعت 15 الی 17 در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم با حضور نفرات برتر و خانواده‌های آنها برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha