اعلام نتایج بیست‌وشمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
کد خبر: 4041618
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

اعلام نتایج بیست‌وشمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

نتایج بخش‌های مختلف جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در برخی بخش‌ها اعلام شد.

اعلام نتایج جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا، نتایج نهایی بخش‌های مختلف بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که با عنوان جشنواره هدهد شناخته می‌شود از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شد.

بر همین اساس تا کنون نتایج بخش‌های آوایی، ادبی و پژوهشی در مرحله کشوری در رده‌های اساتید، کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی در دو گروه بانوان و آقایان اعلام شده است.

با مشخص شدن نتایج بخش‌های مختلف این جشنواره امکان برگزاری مراسم اختتامیه که البته هنوز زمان آن اعلام نشده، فراهم شده است. پیش از این مقرر شده بود مراسم اختتامیه در نیمه دوم اسفندماه برگزار شود، اما اعلام قطعی زمان برگزاری این مراسم به روز شنبه هفته آینده موکول شده است.

بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف آوایی، ادبی، هنری، پژوهشی و معارفی در سه رده اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شده است. برگزیدگان این رویداد به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کل کشور که اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی وزارت علوم برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha