سفر راهیان نور تمرین زندگی اجتماعی برای دانشجویان است
کد خبر: 4041621
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

سفر راهیان نور تمرین زندگی اجتماعی برای دانشجویان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سفر راهیان نور تمرینی برای دانشجویان در عرصه زندگی اجتماعی و تلاش برای به کمال رساندن همنوعان است.

محسن مرادی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خطاب به دانشجویان، گفت: شما زائران سرزمین نور هستید، جایی که وجب به وجب آن محل بروز و ظهور رشادت‌ها و مجاهدت‌های عزیزانی است که همه ما آرامش و امنیت امروز را مدیون آن بزرگواران هستیم.

وی با اشاره به چرایی حمایت جدی نظام جمهوری اسلامی از این سفرها، بیان کرد: این سفرها دو اثر جدی اجتماعی و فردی دارد و یکی از آثار اجتماعی این اردو آن است که به‌عنوان یک رژه  برای نمایش قدرت و اقتدار کشور محسوب می‌شود.

مرادی اظهار کرد: با این سفر می‌خواهیم بگوییم ما هنوز محکم‌تر از قبل بر ارزش‌هایمان ایستاده‌ و تأکید می‌کنیم؛ می‌خواهیم به گوش جهانیان برسانیم که ما وارث خون سربداران هستیم.

وی افزود: نکته دوم در خصوص اثر اجتماعی این اردوها تمرین همدلی، همراهی و نوع‌دوستی است. در این سفرها ممکن است سختی، مشقت و کاستی‌هایی وجود داشته باشد که همدلی همراهی و نوع‌دوستی شما عزیزان در این سفر تمرینی برای زندگی اجتماعی و برای حضور مؤثر در فضای اجتماعی است.

مرادی با بیان اینکه این سفر تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند خطاب به دانشجویان، تأکید کرد: در این اردو تمرین زندگی اجتماعی، تمرین همراهی، تمرین صبر و انسانیت کنید. این زندگی بهانه‌ای است تا کنار هم زندگی و برای کمال هم تلاش کنیم. ما تمام تلاش خودمان را انجام دادیم تا این اردو به بهترین نحو ممکن انجام شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اثر فردی این اردوها آن است که خویشتن‌دار باشید و بتوانید در خلوت با خدای خود ارتباط برقرار کنید.

انتهای پیام
captcha