اعزام زائران به سوریه توسط شرکت‌های زیارتی در دستور کار است
کد خبر: 4042698
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

اعزام زائران به سوریه توسط شرکت‌های زیارتی در دستور کار است

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: اعزام زائران به سوریه توسط شرکت‌های مجری استانی در دستور کار سازمان حج و زیارت قرار گرفته است.

حرم حضرت زینب(س)عباس خداشناس، مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: پیرو اعلام مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات، اعزام زائرین به سوریه توسط شرکت‌های مجری استانی در دستور کار سازمان حج و زیارت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر این کلیه دفاتر و شرکت‌های زیارتی متقاضی که دارای مجوز فعال در سامانه کارگزاران بوده و توانایی عقد قرارداد با شرکت‌های هواپیمایی را دارد، می‌توانند در این راستا اقدام کنند.

خداشناس ابراز کرد: ارائه خدمات به زائر در کشور سوریه طبق دستورالعمل‌های سازمان حج و زیارت نیز برای اعزام زائر از سوی دفاتر و شرکت‌های زیارتی از دیگر شروط برای فعالیت است.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی عنوان کرد: مدیران دفاتر زیارتی که دارای این شرایط هستند، می توانند درخواست‌های خود به همراه شرح مختصر از اجرای عملیات را حداکثر تا 23 اسفندماه جاری به مدیریت برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام زائران عتبات و عالیات تحویل نمایند.

انتهای پیام
captcha