محافل تهران و البرز در رمضان میزبان قاریان مصری می‌‌شوند + فیلم
کد خبر: 4043828
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
امام‌جمعه کوهسار:

محافل تهران و البرز در رمضان میزبان قاریان مصری می‌‌شوند + فیلم

مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات با اشاره به برگزاری شش محفل قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در استان‌های تهران و البرز گفت: این محافل با حضور دو قاری مطرح مصری و قاریان بین‌المللی کشورمان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایکنا، برنامه زنده گفت‌وگوی اخبار قرآنی امروز پنجشنبه، ۲۶ اسفندماه در ارتباط مجازی با حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی، امام‌جمعه کوهسار و مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات درباره برگزاری شش محفل قرآنی ویژه در ایام ماه مبارک رمضان از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی، امام‌جمعه کوهسار و مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات با اشاره به جزئیات برگزاری این محافل گفت: باتوجه به اینکه در ماه‌های کرونا بسیاری از مراکز و محافل قرآنی در کشور تعطیل شده بود، تصمیم گرفتیم با ایجاد چند برنامه قرآنی، شور نشاطی در این عرصه ایجاد کنیم.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان شش محفل در استان‌های تهران و البرز با مشارکت مساجد خواهیم داشت. یکی از ویژگی اصلی و مهم این محافل حضور قاریان مصری است. این قاریان در کنار قاریان مطرح بین‌المللی کشورمان در محافل اجرا خواهند داشت.

مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات ادامه داد: عبدالناصر حرک و یاسر شرقاوی از کشور مصر در این محافل تلاوت خواهند داشت. در کنار قاریان ملی و بین‌المللی کشورمان اجرای گروه تواشیح از دیگر ویژگی‌های این محافل است.

محمدی با اشاره به اینکه این برنامه قرآنی از دو ساعت قبل از اذان شروع و به نماز و‌ افطار ختم می‌شوند، افزود: البته یکی از محافل همزمان با نماز مغرب و عشا خواهد بود.

وی بیان کرد: ویژگی دیگر این محافل منحصر بودن ساعت محفل است که سعی کردیم نهایتا طی دو ساعت تمام شود.

به زودی اسامی مساجد محل برگزاری محافل اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha