خدمت‌رسانی شبانه‌روزی دارالشفای امام(ع) در ایام نوروز
کد خبر: 4044546
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

خدمت‌رسانی شبانه‌روزی دارالشفای امام(ع) در ایام نوروز

خدمات دارالشفای امام(ع) با تقویت نیروها در بخش‌های مختلف در ایام نوروز 1401 به‌صورت شبانه‌روزی به زائران و مجاوران در جوار حرم مطهر حضرت رضا(ع) ارائه می‌شود.

دارالشفا حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از آستان‌نیوز، مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با توجه به خیل عظیم تشرف دلدادگان بارگاه ملکوتی رضوی از گوشه و کنار کشور به مشهد در ایام سال نو، تعداد نیروهای دارالشفای امام(ع) را در بخش‌های پزشکان عمومی، پذیرش، تزریقات، پانسمان و سرم‌تراپی خواهران و برادران، اورژانس و... واقع در طبقه همکف این مرکز درمانی افزایش داد.

همچنین جمعی از پزشکان متخصص داراشفای امام(ع) در کنار متخصصان طب اورژانس آماده ویزیت بیماران در ایام نوروز 1401 هستند. 

افزایش شیفت‌های کاری

خدمات بخش‌های تشخیصی از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی دارالشفای امام(ع) در طبقه منهای یک این مرکز درمانی نیز تا 15 فروردین‌ماه به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعان ارائه می‌شود.

بخش همودیالیز دارالشفا نیز در این ایام با افزایش شیفت شبانه آماده پذیرش بیماران دیالیزی زائر به‌صورت شبانه‌روزی است. همچنین پلی‌کلینیک دندانپزشکی در ایام نوروز در دو شیفت صبح و بعدازظهر آماده ارائه خدمات به بیماران است. 

فعالیت 13 پایگاه اورژانس در نوروز

همچنین این مؤسسه با توجه به پیش‌بینی حضور گسترده زائران بارگاه نورانی حضرت رضا(ع) در اعیاد شعبان و نوروز، تعداد شش پایگاه فوریت‌های پزشکی شبانه‌روزی اماکن متبرکه رضوی را از 9 اسفند 1400 به 13 پایگاه ثابت افزایش داده است که این پایگاه‌ها تا 15 فروردین 1401 آماده خدمت‌رسانی به بیماران اورژانسی به‌صورت رایگان هستند.

مرکز فوریت‌های پزشکی صحن امام حسن مجتبی(ع)، از جمله پایگاه‌های مجهز مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در حرم مطهر است که با حضور متخصص طب اورژانس و تجهیزات پزشکی مربوطه به عموم بیماران اورژانسی خدمات ارائه می‌کند.

بیماران اورژانسی در صورت نیاز به خدمات تکمیلی پزشکی نیز با آمبولانس‌های این مؤسسه به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد منتقل می‌شوند. جمعی از خادمیاران سلامت رضوی نیز در ارائه خدمات پزشکی پایگاه فوریت‌های پزشکی حرم مطهر با این مؤسسه همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha