مسئولان شرایط تحقق شعار سال را فراهم کنند
کد خبر: 4044561
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
حمیدرضا طیبی:

مسئولان شرایط تحقق شعار سال را فراهم کنند

رئیس جهاددانشگاهی با اشاره به برنامه‌ریزی این نهاد انقلابی برای تحقق شعار سال گفت: مسئولان با نظارت بیشتر در حوزه دانش‌بنیان و حمایت از تولید داخلی، شرایط را برای تحقق شعار سال 1401 فراهم کنند.

به گزارش ایکنا، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با ابراز خوشحالی از اینکه مقام معظم رهبری مانند همیشه بسیار بجا و صحیح نام سال را انتخاب کردند، گفت: در حال حاضر ضرورت کشور ما توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است.

وی با اشاره به نقش جهاددانشگاهی در تحقق خواسته مقام معظم رهبری اظهار کرد: جهاددانشگاهی را یکی از الگوهای موفق توسعه دانش‌بنیان می‌دانیم و با برنامه‌ریزی‌هایی که در راستای عمل به فرمان ولایت فقیه داریم امیدواریم سال 1401 سال موفقی برای جهاددانشگاهی در حوزه تولید و تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان باشد.

طیبی افزود: با کمک مقام معظم رهبری بودجه بخش تولید دانش‌بنیان افزایش یافته بود و این مسئله قطعاً تاثیر بسیاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان دارد.

رئیس جهاددانشگاهی تأکید کرد: البته مسئولان باید شرایط اجرایی شدن خواسته مقام معظم رهبری را فراهم کنند، یعنی اول اینکه نظارت بیشتری بر اقدامات این حوزه داشته و دوم اینکه از تولید دانش بنیان حمایت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha