نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی در تبریز افتتاح شد
کد خبر: 4044646
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی در تبریز افتتاح شد

نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی به منظور عرضه آثار هنرمندان با حضور استاندار آذربایجان‌ شرقی عصر روز سه‌شنبه دوم فروردین‌ماه در محل مسجد کبود تبریز افتتاح شد.

نمایشگاه نوروزی، صنایع‌دستی، تبریز به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی به منظور عرضه آثار هنرمندان با حضور استاندار آذربایجان‌ شرقی عصر روز سه‌شنبه دوم فروردین‌ماه در محل مسجد کبود تبریز افتتاح شد.

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: صنایع دستی تبلور ذهن خلاق و ایده‌های اصیل هنرمندانی است که سال ها عمر خود را برای خلق آثاری بی بدیل صرف کرده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای توسعه، معرفی و رونق هنرهای دستی برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی امری الزامی است که نمایشگاه نوروزی در این میان نقش به سزایی دارد، چراکه نوروز میزبانی گردشگران بسیاری را برای تمامی شهرها فراهم می‌کند تا در آن ظرفیت‌های چندگانه معرفی و عرضه شود.

خرم با اشاره به اینکه برپایی ۱۷ نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در سطح استان ظرفیتی ویژه برای رونق بخشی به صنایع دستی آذربایجان است، گفت: امیدوارم تا طی ایام نوروز بخشی از خسارات وارده به این بخش به دنبال ویروس کرونا، جبران شود.

احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی نیز گفت: تا ۱۳ فروردین ۱۷ نمایشگاه صنایع دستی با حضور ۱۸۰ هنرمند در سراسر استان برپا خواهد بود.

انتهای پیام
captcha