ادامه اعزام زائران از ایستگاه پروازی مشهد به سوریه تا ۱۱ فروردین
کد خبر: 4044676
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

ادامه اعزام زائران از ایستگاه پروازی مشهد به سوریه تا ۱۱ فروردین

مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: اعزام متقاضیانی که برای عتبات سوریه ثبت‌نام قطعی کردند از ایستگاه پروازی مشهد تا ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

حرم حضرت زینب(س)جواد شاد، مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مستمر بستر اعزام زائران خراسان رضوی برای زیارت از عتبه سوریه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز در دستور کار سازمان حج و زیارت استان قرار گرفت و این بستر فراهم شد.

وی با بیان اینکه اولین پرواز مستقیم برای اعزام زائران خراسان رضوی به سوریه از ۱۵ اسفندماه و همزمان با ولادت امام حسین(ع) صورت گرفت، عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ۵ ایستگاه پروازی تهران، کرمان، مشهد، شیراز و تبریز با زمان‌بندی مشخص به مقصد دمشق در حال انجام است.

شاد افزود: با توجه به استقبال مشتاقان زیارت حرم حضرت زینب(س) و به منظور سهولت در سفر، براساس برنامه‌ریزی انجام شده است، اعزام‌ متقاضیانی که برای عتبات سوریه ثبت‌نام قطعی کردند، از ایستگاه‌ پروازی مشهد تا 11 فروردین‌ماه، ادامه دارد.

مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی بیان کرد: براساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا، داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه منفی آزمایش PCR برای 72 ساعت قبل از پرواز الزامی و هزینه تست PCR در برگشت زائران در هزینه پرداختی زائران لحاظ شده است.

انتهای پیام
captcha