برگزاری نمایشگاه رمضانیه «اسماء الله» در قزاقستان
کد خبر: 4047158
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور

برگزاری نمایشگاه رمضانیه «اسماء الله» در قزاقستان

نمایشگاه مجازی خوشنویسی و نقاشی‌خط «اسماءالله» به مناسبت ماه رمضان، با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در قزاقستان برگزار شده است.

برگزاری نمایشگاه رمضانیه «اسماء الله» در قزاقستانبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اداره‌کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با مشارکت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، خبرگزاری ایکنا و رایزنی فرهنگی ایران در قزاقستان، این نمایشگاه را در قالب نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی «اسماءالله» به مناسبت ماه رمضان برگزار کرده که در آن، آثار دانشجویان و اساتید مطرح ایرانی به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی رایزنی فرهنگی ایران در قزاقستان بارگذاری و به نمایش گذاشته شده است.

بهره‌مندی از زبان هنر برای نمایش زیبایی‌های قرآن و اسامی خداوند و تقویت مناسبات و تعاملات هنری، رسانه‌ای و تبلیغاتی میان دانشگاهیان و نخبگان در سطح ملی و بین‌المللی با محوریت قرآن کریم از جمله اهداف این نمایشگاه است.

همچنین، حمایت از هنرمندان مستعد و نمایش آثار هنرمندان حوزه خوشنویسی و نقاشی‌خط در سطح ملی و بین‌المللی از جمله رویکردهایی است که در برگزاری این نمایشگاه دنبال می‌شود.

احمد آریامنش، احمد پیله‌چی، اسرافیل شیرچی، اللهیار خوشبختی، امین زاده تقی، پریسا عباسی، حسین رضوی فرد، خلیل رسولی، داود نیکنام، ذبیح الله لولویی مهر و  رسول مرادی از جمله هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه آثارشان به نمایش درآمده است.

گفتنی است؛ نمایشگاه مجازی «اسماءالله» از تاریخ 15 فروردین تا 11 اردیبهشت‌ماه سال جاری در بستر artspaces.kunstmatrix.com قابل بازدید است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی‌های اینترنتی https://artspaces.kunstmatrix.com/node/9806580، https://www.facebook.com/events/498778605052189?ref=newsfeed، https://www.instagram.com/p/Cb7XR3rq0Qw/?utm_source=ig_web_copy_link و https://vk.com/iran_culture?w=wall559439371_443%2Fall از این نمایشگاه مجازی بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha