درخواست 196 نماینده مجلس از دستگاه‌های امنیتی و قضایی
کد خبر: 4047273
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
در بیانیه محکومیت حادثه حرم رضوی مطرح شد؛

درخواست 196 نماینده مجلس از دستگاه‌های امنیتی و قضایی

196 نماینده مجلس در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حادثه روز گذشته در حرم مطهر رضوی، از دستگاه‌های امنیتی و قضایی خواستند تا ریشه‌ها و عوامل پشت صحنه این حادثه غم‌انگیز را برای مردم تبیین کند و نسبت به همه کسانی که در این جنایت نقش داشته‌اند، مجازات اسلامی را اعمال کنند.

به گزارش ایکنا، 196 ناینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای، اتفاق روز گذشته در حرم مطهر رضوی را محکوم کردند.

متن این بیانیه که در پایان جلسه علنی امروز، چهارشنبه 17 فررودین خانه ملت، از سوی سیدمحسن دهنوی از اعضای هیئت رئیسه قرائت شد، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرزقون

دست پلید و آلوده شیطانی برون آمد و با تیغ شقاوت، سمبل خدمت و دیانت را در حرم امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مورد هجوم قرار داد و خون پاک یکی از شاگردان شایسته مکتب جعفری و مروجان فرهنگ و تعالیم رضوی را در حضور امام آزادگان و در خانه آن پیشوای مهربان بر زمین ریخت تا یک بار دیگر خط سرخ شهادت موجبات بیشتر آگاهی و بصیرت را فراهم آورد و بر جرائم گرگ صفتان تکفیری و عوامل مزدور مستکبران بین‌المللی بیافزاید.

شهید والامقام حجت الاسلام اصلانی (رضوان الله تعالی علیه) مورد هدف قرار گرفت تا با خون خود حرم رضوی را رنگین و عاشورایی کند. ما از دستگاه‌های امنیتی و قضایی می‌خواهیم تا ریشه‌ها و عوامل پشت صحنه این حادثه غم‌انگیز را برای مردم تبیین کند و نسبت به همه کسانی که در این جنایت نقش داشته‌اند، مجازات اسلامی را اعمال کنند.

انتهای پیام
captcha