فراخوان مسابقات «سفیر مهربانی» اعلام شد
کد خبر: 4047370
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

فراخوان مسابقات «سفیر مهربانی» اعلام شد

فراخوان شانزدهمین دوره مسابقات سفیر مهربانی یادواره استاد مرحوم علی اربابی اعلام شد.

سفیر مهربانیمهدی کارگری، دبیر برگزاری مسابقات سفیر مهربانی در گفت‌وگو با اعلام این خبر گفت: شانزدهمین دوره مسابقات سفیر مهربانی یادواره استاد مرحوم علی اربابی در امامزاده پنج تن لویزان تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در دوره گذشته این مسابقات، متسابقانی از ۱۶ استان و نیز از کشور آلمان حضور داشتند، افزود: ان‌شاءالله امسال نیز شاهد حضور چشمگیر قاریان و حافظان باشیم.

کارگری با اشاره به اینکه مسابقات امسال نیز در دو بخش بانوان و آقایان برگزار  می‌شود، اظهار کرد: مسابقات در گروه آقایان در سه بخش ۹ تا ۱۸ سال در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ اجزای ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ و کل، گروه سنی ۱۸ تا ۵۰ سال در رشته قرائت تحقیق و ترتیل و در مقطع سنی بالای ۵۰ سال و پیشکسوتان در رشته قرائت برپا می‌شود.

وی ادامه داد: شانزدهمین دوره مسابقات سفیر مهربانی در بخش بانوان در تمامی مقاطع سنی در رشته مفاهیم به صورت کتبی و مقطع سنی بالای ۱۵ سال در رشته قرائت تحقیق برگزار خواهد شد.

دبیر این دوره از مسابقات افزود: مرحله نخست رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل آقایان و بانوان به صورت غیر حضوری با قرعه‌های ارائه شده، برگزار می‌شود و پس از غربالگری فایل‌های ارسالی، برترین‌ها به مرحله نیمه‌نهایی که طی ۲۵ و ۲۶ ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، راه پیدا می‌‌کنند.

کارگری گفت: مرحله نهایی مسابقات نیز ۲۸ رمضان المبارک همراه با آیین اختتامیه به صورت حضوری در امامزاده پنج تن لویزان برگزار می‌شود.

دبیر مسابقات سفیر مهربانی تصریح کرد: علاقه‌مندان از ۵ تا ۱۷ ماه رمضان فرصت دارند تا طی تماس با شماره ۰۲۱۲۲۹۴۶۵۰۰ تماس بگیرند یا از طریق اینستاگرام صفحه مسابقات سفیر مهربانی را دنبال کنند و به دایرکت آن پیام دهند.

انتهای پیام
captcha