جریان تکفیری از ایجاد تفرقه میان علمای امت اسلامی ناامید شده است
کد خبر: 4047534
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

جریان تکفیری از ایجاد تفرقه میان علمای امت اسلامی ناامید شده است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با صدور پیامی حادثه تروریستی حرم رضوی را محکوم کرد و این حرکات مذبوحانه را نتیجه ناامیدی جریان تکفیری از ایجاد اختلاف و در راستای ایجاد تفرقه و تشتت در میان علمای امت اسلامی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، با صدور پیامی ضمن محکومیت تعرض به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) و سوءقصد به سه روحانی در حرم رضوی که منجر به شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصلانی شد را تسلیت گفت و خواستار برخورد دستگاه قضا با عامل یا عاملین پشت پرده این حرکت مذبوحانه شد.

در متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی‌زاده آمده است: 

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

حادثه دل‌خراش شهادت حمله مذبوحانه یکی از عناصر تکفیری به ۳ نفر از روحانیون که منجر به شهادت یکی و مجروح شدن دو نفر در حرم رضوی گشت موجب تألم و تأثر گردید. بی‌شک این‌گونه حرکات مذبوحانه نتیجه ناامیدی جریان تکفیری  از ایجاد  اختلاف و در راستای ایجاد تفرقه و تشتت در میان علمای امت اسلامی می‌باشد.

مردم فهیم و آگاه مسلمان با درک شرایط موجود صفوف خود را علیه جریانات تفرقه‌افکنانه مستحکم‌تر نموده و با محکومیت آن از طرف علمای اسلامی این توطئه دشمن را در نطفه خفه خواهند نمود.

 از دستگاه قضا می‌خواهیم با عامل یا عاملین پشت پرده این حرکت مذبوحانه برخورد نموده تا دشمن اجازه تکرار این‌گونه حوادث را به خود ندهد.»

انتهای پیام
captcha