مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام اصلانی در تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 4047564
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
به مدت دو شب؛

مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام اصلانی در تهران برگزار می‌شود

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به همت این اداره کل و حوزه علمیه قاسم بن‌الحسن(ع)، مراسم بزرگداشت شهادت شهید حرم مطهر رضوی، حجت‌الاسلام محمد اصلانی برگزارمی‌شود.

مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام اصلانی در تهران برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی تهران، روح‌الله عبداللهی، رئیس این اداره کل اعلام کرد: مراسم بزرگداشت شهادت شهید حرم مطهر رضوی، حجت‌الاسلام محمد اصلانی در روز پنجشنبه ۱۸ و جمعه ۱۹ فروردین ماه سال جاری از ساعت ۲۱:۳۰ در مسجد قاسم ابن الحسن(ع) واقع در اتوبان شهید محلاتی(شرق به غرب) نرسیده به اتوبان امام علی(ع) با حضور عموم مردم شهیدپرور تهران و علما، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه تهران با سخنرانی حجت‌الاسلام صمدی‌آملی و مداحی ذاکراهل‌بیت(ع) استاد سازگار برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی تهران دعوت می‌شود در جهت بزرگداشت مقام آن شهید عزیز و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی در این مراسم حضور بهم رسانند.

در همین راستا مراسم متعددی طی امشب و فردا شب توسط هیئت مذهبی، کانون‌های فرهنگی و خانه‌های قرآنی در سطح استان تهران با هدف بزرگداشت آن شهید والامقام برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha