شهید روحانی حرم رضوی مظهر ایثار و تبلیغ در ماه رمضان است
کد خبر: 4047634
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

شهید روحانی حرم رضوی مظهر ایثار و تبلیغ در ماه رمضان است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه تبلیغ، رنج‌ها و سختی‌های بسیاری دارد، گفت: روحانی شهید حرم مطهر رضوی که سال‌ها به تبلیغ دین اهتمام داشت، مظهر تبلیغ و ایثار در ماه رمضان شد.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان دیروز، 18 فروردین‌ماه در همایش «طلایه‌داران تبلیغ» شهرستان قروه اظهار کرد: امیدوارم همواره خود را خدمتگزار مردم بدانیم.

وی از وجود مقارنات، الزامات، ثمرات و رنج‌هایی در کار تبلیغ خبر داد و افزود: منظور از مقارنات چیزهایی که مبلغ باید داشته باشد، تبلیغ نیازمند مهارت و مطالعه بوده است و مبلغ برای جلوگیری از بیان مطالب تکراری، باید به اطلاعات و دانش خود بیفزاید.

پورذهبی با تأکید بر اینکه باید در تبلیغ از سخنرانی‌های تکراری خودداری و جایگاه مخاطب در نظر گرفته شود، بیان کرد مبلغان گرچه با خلوص نیت وظایفشان را انجام داده اما شأن آنان نیز باید در نظر گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خدمت خالصانه را از دیگر مقارنات تبلیغ دانست و تأکید کرد: انسان نباید هیچ وقت در برخورد با مخاطب دچار ناراحتی شود، بلکه باید طوری برخورد کند که به وزن اخلاقیات مردم افزوده شود.

پورذهبی به الزامات و بایسته‌های اخلاقی تبلیغ پرداخت و ادامه داد: مبلغان به مطالب اصلی، جدید و تأثیرگذار در هدایت مردم بپردازند.

وی میدان دیدن و تجربه گرفتن را از ثمرات تبلیغ دانست و گفت: مبلغان در سفرهای شهرستانی و روستایی با ذائقه و خواسته مردم آشنا می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود گریزی به حادثه اخیر حرم مطهر رضوی زد و ضمن محکومیت این واقعه تلخ یادآور شد: تبلیغ، رنج‌ها و سختی‌های زیادی دارد و روحانی شهید جهادگر مشهد مقدس که سال‌ها به تبلیغ دین اهتمام داشت، مظهر تبلیغ و ایثار در ماه رمضان شد.

انتهای پیام
captcha