مراقبت باشیم در میدان دشمن بازی نکنیم
کد خبر: 4047675
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

مراقبت باشیم در میدان دشمن بازی نکنیم

امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است و ما باید مراقبت باشیم تا در میدان دشمن بازی نکنیم، گفت: هر کجا که ترس به خود راه ندهیم پیروزی از آن ما خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسن‌ علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، امروز، ۱۹ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تأکید کرد: در تمام کارها باید رضایت خداوند را در نظر داشته باشید.

وی با بیان اینکه عزت از آن خداوند است و به هر که بخواهد عزت می‌بخشد، گفت: انسان سرچشمه سعادت و شقاوت است و با اعمال خود به سعادت یا شقاوت می‌رسد به همین دلیل اسلام بر تزکیه فرد تاکید دارد.

امام‌جمعه کرمان انجام اعمال و بندگی خداوند را رمز ورود به بهشت عنوان کرد و گفت: در قرآن از بهشت به عنوان ارث رفتار خوب انسان‌ها یاد شده است. اعمال انسان عامل اصلی نجات اوست و بهشت یا جهنم جلوه اعمال ما هستند و مصیبت‌های دنیا برای امتحان انسان است.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه ضمن تسلیت سالگرد شهادت عالم بزرگ شهید صدر، شهید صیاد شیرازی و شهید مرتضی آوینی، به شهادت دو روحانی در حرم مطهر رضوی نیز اشاره کرد و گفت: این دو شهید برای دفاع از حق و در حالی که روزه داشتند خدای خود را ملاقات کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر برخورد قاطع با قاتلان حادثه حرم مطهر رضوی، بیان کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است و ما باید مراقبت کنیم تا در میدان دشمن بازی نکنیم.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: ۴ دهه از قطع ارتباط سیاسی ایران با آمریکا می‌گذرد و باید توجه کرد در این مدت از این قطع رابطه سیاسی چه سود و زیانی به ما رسیده است.

وی حضور نامشروع آمریکا در منطقه را برای انجام جنگ‌های نیابتی و مقابله با برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران عنوان کرد و گفت: دفاع بی حد آمریکایی‌ها از رژیم غاصب اسرائیل برای عادی‌سازی روابط این رژیم جعلی با کشورهای اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام‌جمعه کرمان در خصوص رابطه سیاسی کشورهای دیگر با آمریکا گفت: کشورهایی که با آمریکا رابطه سیاسی دارند یا قدرتمندتر از آمریکا هستند که تعداد آن‌ها کم است و باید مراقب توطئه‌های آمریکا باشند و یا ضعیف‌تر از آمریکا هستند که هیچ نفعی از آمریکا نبرده‌اند.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به حضور آمریکا در منطقه برای انجام جنگ‌های نیابتی، تصریح کرد: آمریکا باید منطقه را ترک کند و اگر این کار را نکنند روزی ذلت‌بار همانطور که از افغانستان فرار کردند، منطقه را ترک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مقابله آمریکا با برنامه هسته‌ای ایران و یا خروج از برجام نتوانست ما را متوقف کند، گفت: امروز شاهدیم با وجود حمایت آمریکا از رژیم جعلی اسرائیل، جبهه مقاومت در یک رویکرد جدید شهرک‌های اشغالی اسرائیل را ناامن کرده است. بنابراین هر کجا که مقاومت کرده و ترس به خود راه ندهیم پیروزی از آن ما خواهد بود.

انتهای پیام
captcha