مراسم گرامیداشت حادثه تروریستی حرم امام رضا(ع) در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 4047914
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

مراسم گرامیداشت حادثه تروریستی حرم امام رضا(ع) در یاسوج برگزار شد

مراسم گرامیداشت دو طلبه شهید، حادثه تروریستی حرم امام رضا(ع) درحوزه علمیه برادران شهر یاسوج برگزار شد.

 حادثه تروریستی امام رضا(ع)

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 20 فروردین‌ماه در مراسم گرامیداشت دو طلبه شهید، حادثه تروریستی حرم امام رضا(ع) درحوزه علمیه برادران شهر یاسوج که با حضور اقشار مختلف مردم از جمله روحانیان و طلاب برگزار شد، اظهار کرد: در مطالعه و جست‌وجو در زندگی این دو شهید روحانی مشخص شد که تفکر جهادی جاری بوده است.

وی افزود: عشق به ولایت و شهادت را می‌توان به عنوان مهم‌ترین ویژگی و جنبه زندگی این دو شهید جهادی بزرگوار دانست.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه در طول تاریخ طلاب، علما و فضلا در میدان دفاع از حریم دین و ولایت همواره مورد هجمه دشمنان قرار داشته اند، بیان کرد: این دو طلبه جهادی در راه جهاد اکبر و جهاد تبیین شهید شده‌اند.

حجت‌الاسلام خاضع تصریح کرد: این واقعه تنها یک حادثه تروریستی نیست بلکه یک رفتار گروهی و قطعه‌ای از پازل دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی است که دشمنان به راه انداخته اند که برای مقابله با آن هوشیاری مردم لازم است.

یادآور می‌شود، یک تروریست تکفیری روز سه‌شنبه، ۱۶ فروردین‌ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد و آنان را به شدت مجروح کرد.هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بودند.

انتهای پیام
captcha