مشارکت موسسه قرآنی بیت‌الجنه نظرآباد در اجرای طرح «کمک مومنانه»
کد خبر: 4050470
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

مشارکت موسسه قرآنی بیت‌الجنه نظرآباد در اجرای طرح «کمک مومنانه»

مدیر موسسه بیت‌الجنه نظرآباد از مشارکت این موسسه قرآنی در اجرای طرح کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان خبر داد.

کمک مومنانه

زهرا مقدم‌زرندی، مدیر مؤسسه بیت‌الجنه نظرآباد در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برنامه‌های این موسسه در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها برگزاری پویش ختم مجازی قرآن است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا، در فضای مجازی یگ گروه 60 نفره تشکیل دادیم که هر روز ماه مبارک رمضان دو ختم قرآن در آن انجام می‌شود که به لطف خدا در پایان ماه مبارک 60 ختم قرآن صورت می‌گیرد.

مدیر مؤسسه بیت‌الجنه نظرآباد با بیان اینکه ختم قرآن با نیت‌های مختلف انجام می‌شود، افزود: هرروز به نیت سلامتی و فرج امام زمان(عج)، شهدا و اموات مومنین ختم قرآن انجام و مطالب احکام شرعی و دعاهای هر روز ماه مبارک رمضان بارگذاری می‌شود.

مقدم‌زرندی با اشاره به یکی دیگر از برنامه‌های این موسسه قرآنی در سالروز میلاد کریم اهل بیت(ع)، گفت: با همکاری خیرین، جشن افطاری ساده در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

وی بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر نیز بسته‌های معیشتی ارزاق با همکاری یکی از هیئت‌های مذهبی و مشارکت خیرین بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

 

انتهای پیام
captcha