کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی اسلامی» در مینودشت برگزار شد
کد خبر: 4050700
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی اسلامی» در مینودشت برگزار شد

کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی اسلامی با شعار «زندگی خود را شیرین کنید» با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مینودشت، کارشناس سبک زندگی اسلامی روز گذشته، 29 فروردین در مؤسسه قرآنی محبان ولایت مینودشت برگزار شد.

کارگاه اموزشی سبک زندگی قرآنی در مینودشتبه گزارش ایکنا از گلستان، کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی اسلامی با شعار «زندگی خود را شیرین کنید» با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مینودشت، کارشناس سبک زندگی اسلامی روز گذشته، 29 فروردین در مؤسسه قرآنی محبان ولایت مینودشت برگزار شد.

سید مرتضی قاضوی، کارشناس سبک زندگی اسلامی در مینودشت در جمع قرآن‌آموزان و خانواده‌ها گفت: بهترین و اثرگذارترین روش برای تشویق و ترغیب نسل‌های جدید و جوان برای آشنایی و زندگی با سبک قرآنی اسلامی برگزاری کارگاه‌های آموزشی و بیان راهکارهای مناسب در این زمینه است.

قاضوی تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جامعه امروز ما تقلید ناخودآگاه یا آگاهانه از فرهنگ غرب است؛ لذا لازم است که همه افراد سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی را باور کنند و آموزه‌های غنی دین اسلام را در تمام عرصه‌ها و جوانب زندگی به کار گیرند تا از نفوذ فرهنگ متلاطم و ناهنجار در جامعه جلوگیری شود.

کارشناس سبک زندگی اسلامی در مینودشت با بیان اینکه اگر تغییر نگرش و فرهنگسازی در جامعه براساس سیره معصومین(ع) صورت بگیرد، تحولی در سبک زندگی اسلامی خانواده‌ها ایجاد خواهد شد، افزود: باید اراده جدی برای اقتدا کردن به الگوهای ماندگار داشته و آنها را به جوانان معرفی کنیم که این الگوها می‌توانند موجب رشد و کمال جوانان بشوند.

قاضوی اظهارکرد: اگر بخواهیم سبک زندگی را به ‌عنوان یک معنایی که جزو ضرویات زندگی ما قرار گرفته تقویت کنیم و به مرحله عمل نزدیک کنیم باید بتوانیم از بسترهای آموزشی مناسب استفاده کرده و جامعه را با آن آشنا کنیم.

همچنین؛ در این کارگاه آموزشی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مینودشت و با همت مؤسسه قرآنی محبان ولایت برگزار شد که در این  جلسه موسی وزیری، قاری نوجوان مؤسسه محبان ولایت به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

انتهای پیام
captcha