برترین‌های مسابقات ایثارگران سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان تجلیل شدند
کد خبر: 4052040
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

برترین‌های مسابقات ایثارگران سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان تجلیل شدند

قاریان و حافظان برتر هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم واحد ایثارگران سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا، مراسم تجلیل از قاریان و حافظان برتر هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم واحد ایثارگران سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با حضور رئیس و اعضای هیئت‌مدیره این سازمان برگزار شد.

رامین کرمی، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران نیز در این مراسم سخنرانی داشت. در بخش دیگری از این مراسم سیروس کامران، مفسر قرآن و استاد حوزه و دانشگاه گفت: عمل به قرآن در کنار تلاوت آن بسیار مهم است. مولای متقیان حضرت امام علی(ع) در یکی از خطبه‌های نهج‌البلاغه فرموده‌اند: «عَلَیْکُمْ بِکِتَابِ اللَّهِ، فَإِنَّهُ الْحَبْلُ الْمَتِینُ وَ النُّورُ الْمُبِینُ وَ الشِّفَاءُ النَّافِعُ وَ الرِّیُّ النَّاقِعُ وَ الْعِصْمَةُ لِلْمُتَمَسِّکِ وَ النَّجَاةُ لِلْمُتَعَلِّقِ؛ لَا یَعْوَجُّ فَیُقَامَ وَ لَا یَزِیغُ فَیُسْتَعْتَبَ وَ لَا تُخْلِقُهُ کَثْرَةُ الرَّدِّ وَ وُلُوجُ السَّمْعِ؛ مَنْ قَالَ بِهِ صَدَقَ وَ مَنْ عَمِلَ بِهِ سَبَقَ.» کتاب خدا را بگیرید، که آن ریسمان محکم و نور روشنگر و شفابخشى سودمند است و هر که به آن سخن گوید، راست گوید و هر که به آن عمل کند، پیشى گیرد.

هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه سال جاری و با ثبت‌نام ۱۵۶ نفر از مهندسان عضو سازمان برگزار شد.

در بخش آقایان به ترتیب حسین عربی، مهدی اسداللهی، محسن باباجانی‌کنده، اله‌بخش اله‌وردی‌زاده، علی‌اصغر نظری‌شربیانی در رشته قرائت و محمد آزاد، مسعود نوری و بابک شهبازی در رشته حفظ قرآن حائز رتبه‌های برتر شدند.

همچنین در بخش بانوان نیز به ترتیب ملیحه دهقانی‌محمدآبادی، مهتاب‌السادات میرمحمدعلی رودکی، سمانه رسایی‌جو در رشته قرائت و مهرنوش دوستدار، لیلا خالقی‌مهر، نیلوفر مشیریان‌دزفولیان در رشته حفظ قرآن رتبه‌های برتر این دوره را از آن خود کردند.

انتهای پیام
captcha