صدا و سیما و نمایشگاه کتاب مکمل هستند
کد خبر: 4056964
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶
رئیس رسانه ملی در گفت‌وگو با ایکنا:

صدا و سیما و نمایشگاه کتاب مکمل هستند

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی گفت: رسانه ملی بزرگ‌ترین دستگاه فرهنگی کشور است و نمایشگاه کتاب هم یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور است؛ بنابراین به‌صورت طبیعی باید نقطه تماس و هماهنگی و هم‌افزایی صداوسیما با نمایشگاه کتاب باید نقطه پررنگی باشد.

پیمان جبلی و نمایشگاه کتاب

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی در جریان بازدید از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، هدف از بازدید خود از نمایشگاه کتاب را جدا از خرید کتاب، بازدید و بررسی فضای نمایشگاه برای هماهنگی و پوشش بهتر این رویداد فرهنگی در رسانه ملی عنوان کرد و گفت: سازمان صدا و سیما و رویداد فرهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب دو جزء مکمل هم هستند. رسانه ملی بزرگ‌ترین دستگاه فرهنگی کشور است و نمایشگاه کتاب هم یکی از بزرگترین و شاید بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است؛ بنابراین محل تماس و هماهنگی و هم‌افزایی صداوسیما با نمایشگاه کتاب باید نقطه پررنگی باشد.

وی حضور قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی، معاون سیما و جمعی از مدیران شبکه‌های سیما در اولین روز برگزاری نمایشگاه کتاب در این رویداد فرهنگی را در همین راستا خواند و افزود: حضور پررنگ مدیران شبکه‌های مختلف و دیگر بخش‌های صداوسیما، چه برای بازدید و چه برای برنامه‌سازی در نمایشگاه بسیار مورد تاکید ما است و امیدوارم این دو بخش و رویداد فرهنگی به‌خوبی بتوانند مکمل همدیگر باشند.

رئیس سازمان صداو سیما در ادامه نتیجه حضور مدیران مختلف صداوسیما در نمایشگاه را تولید برنامه‌های بیشتر در رابطه با این رویداد بزرگ فرهنگی در رسانه ملی عنوان کرد و گفت: برنامه‌های صداوسیما به‌ صورت روزانه متناسب با رویدادهای نمایشگاه تولید می‌شود. برنامه‌های مختلفی به‌ صورت پخش زنده یا به‌صورت ضبطی به مخاطبان ارائه می‌شود. امیدواریم بعد از پایان نمایشگاه و اینکه بعد از دو سال تعطیلی، نمایشگاه کتاب دوباره تشکیل شده است، بتوانیم از تجربه امسال برای غنی‌تر شدن تولیدات و برنامه‌های سال آینده استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha