روحانیون آزاده نگذاشتند علوم در کتابخانه‌ها بماند
کد خبر: 4057368
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

روحانیون آزاده نگذاشتند علوم در کتابخانه‌ها بماند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) با تأکید بر اینکه آمیختن علم و عمل بسیار مهم است، گفت: روحانیون آزاده نگذاشتند علوم در کتابخانه‌ها بماند و فیضیه را به نقطه فیاض جامعه تبدیل کردند.

سردار رفیعی فرمانده سپاه قزوین

سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج)، در اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور و یادواره شهدای روحانی استان قزوین که امروز، ۲۶ اردیبهشت در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه قزوین به لحاظ پرورش عالمان برجستگی ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: روحانیون در سلول صدام، رهبری معنوی جامعه را انجام می‌دادند، آن‌ها از گوهرها حفاظت کردند و به جامعه امروز عرضه داشتند. تمام فعالیت روحانیون، نسخه‌های نجات امروز جامعه ماست به عنوان مثال مدیریت امیدآفرین یکی از این نسخه‌هاست.

وی افزود: آمیختن علم و عمل بسیار مهم است و روحانیون آزاده نگذاشتند علوم در کتابخانه‌ها بماند؛ روحانیون فیضیه را به نقطه فیاض جامعه تبدیل کردند، روحانیون مردان عمل نظام انقلاب اسلامی هستند‌.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) خاطرنشان کرد: قرار بود اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور در بهمن ۱۴۰۰ برگزار شود که به دلایل شرایط کرونایی برگزاری آن به تأخیر افتاد.

وی افزود: برای برگزاری اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور شورای اداری برگزار شد و همه دستگاه‌ها همراهی کردند تا بتوانیم میزبان برنامه باشیم. بیش از ۱۵ جلسه برای اجلاسیه برگزار کردیم و کمیته‌ها و دبیران برگزاری اجلاسیه مشخص شدند؛ مستندسازی‌ها انجام شد تا بتوانیم بخش کوچکی از زحمات روحانیون آزاده را تکریم کنیم.

رفیعی‌آتانی در پایان تصریح کرد: ما امروز در نقطه اقتدار قرار داریم، ما ملت امام حسینیم و توانستیم به همه شعارها عمل کنیم و همه این دستاوردها را مدیون و مرهون شهدا و آزادگان هستیم، امروز رنج‌ها به گنج‌هایی تبدیل شده که از آن بهره‌مند شده‌ایم.

انتهای پیام
captcha