برگزیدگان دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم معرفی شدند
کد خبر: 4059679
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

برگزیدگان دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم معرفی شدند

14 هنرمند عکاس، به عنوان برگزیدگان در 2 بخش «آزاد» و «قم» در قالب مجموعه‌ عکس، تک‌ عکس و عکاسی موبایلی از دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم موفق به کسب نشان افتخار انجمن عکاسان استان قم، دیپلم افتخار و جایزه نقدی شدند. 

به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌ عمومی دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم، در آیین اختتامیه دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم برگزیدگان دوسالانه مذکور معرفی و تجلیل شدند.    

بر اساس این گزارش؛ امیرعلی میقانی، پژمان مولایی و بهمن عزیزی در بخش «مجموعه‌عکس قم»؛ رضا رمضانی، سجاد حیات‌پور و راضیه اخلاقی در بخش «تک‌عکس آزاد»؛ اعظم نجفعلی زاده، حمید عابدی و محمد محسن‌زاده در بخش «تک‌عکس قم»؛ سیده مریم صمدی، اکبر لطفی و جواد طهماسبی در بخش «عکاسی موبایلی آزاد» و مهدی جعفری و محبوبه رضایی در بخش «عکاسی موبایلی قم» تجلیل شدند.

تمام برگزیده ها در بخش های مذکور، به صورت هم‌تراز معرفی و مفتخر به دریافت نشان افتخار، دیپلم افتخار و جایزه نقدی شدند.

طی این تقدیرها، تعدادی از برگزیدگان با اشاره به سوم خردادماه، چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، با ادای احترام به مقام والای شهدا، از جمله شهیدان هشت سال دوران دفاع مقدس، امنیت و آرامش امروز را مرهون رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدا دانستند و بر پیروی از سیره شهیدان تأکید کردند. 

هیات داوران در بخش «مجموعه‌عکس آزاد» این دوسالانه، هیچ فردی را به عنوان برگزیده معرفی نکرد.

مراسم اختتامیه این دوسالانه، در تالار مجتمع فرهنگی شهید سید مرتضی آوینی و همزمان با سوم خرداد، چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور عباس ذاکریان فرماندار قم، ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم، جمعی از مسئولان فرهنگی استان و اصحاب هنر و رسانه استان برگزار شد.    

همچنین به پاس پشتیبانی و حمایت‌های سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، در آیین اختتامیه دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم، نشان افتخار و کارت عضویت افتخاری انجمن عکاسان استان قم، به استاندار قم اعطا شد.

انتهای پیام
captcha