خانه ادبیات انقلاب اسلامی فارس توهین به مقدسات شیعه را محکوم کرد
کد خبر: 4060817
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

خانه ادبیات انقلاب اسلامی فارس توهین به مقدسات شیعه را محکوم کرد

خانه ادبیات انقلاب اسلامی فارس طی بیانیه‌ای اتفاقات رخ داده در جشنواره کن و همچنین توهین به مقدسات شیعه و حرم مطهر امام رضا(ع) را محکوم کرد.

بیانیه، خانه ادبیات انقلاب اسلامی فارس، توهین به مقدسات شیعهبه گزارش ایکنا از فارس، در پی اتفاقات رخ داده در جشنواره فیلم کن در خارج از کشورمان، خانه ادبیات انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را در محکومیت این اتفاقات صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در چند روز اخیر شاهد مرحله‌ای دیگر از شبیخون فرهنگی دشمن با به‌کارگیری ستون پنجم و افراد چندتابعیتی وهمراهی عناصر فاقد اندیشه و مسحور شعار سراسر فریب هنر برای هنر هستیم؛ اینکه امروز شیطان متوسل به کسانی می‌شود که فحشایشان به رسوایی کشیده است نشان از نهایت زبونی ودرماندگی دارد.

استیصال مروجین فساد به جایی رسیده است که ضوابط هنری خویش را زیرپا گذارده وبه نحوی مشمئزکننده فیلم و هنرپیشه فاقد صلاحیت‌های هنری خودشان را برجسته می‌کنند تا به اهداف پوچ سیاسی دست یابند و در این راستا از توهین به مقدسات صدها میلیون شیعه شرم نمی‌کنند، غافل از آن که خداوند برای اولیاء خویش عزت ابدی خواسته و نور حق خاموش‌شدنی نیست بلکه به وعده حق تکمیل وتتمیم خواهد شد.

اعضای خانه ادبیات انقلاب اسلامی فارس ضمن محکوم کردن حرکت شنیع و کریه جشنواره کن در استفاده ابزاری از آنچه به دروغ هنر نامیده‌اند؛ از مدیران و متولیان سیاسی وامورخارجه و دلسوزان فرهنگی می‌خواهند تا ضمن انجام اعمال و رویه‌های رسمی و قانونی در قبال عوامل خارجی؛ در رصد و برخورد قاطع با متجاهرین فاسد داخلی دقت و سرعت عمل داشته و مروجین فحشا و فساد را از بهره‌مندی امکانات دولتی و بیت‌المال منع نمایند.

شایسته است مدعی‌العموم در مقابله با فحشا و اهانت به ساحت قدسی و ملکوتی امام رئوف به طور جد ورود نماید تا احساس خدشه دار شده شیعیان سراسر جهان التیام یابد.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

انتهای پیام
captcha