جامعةالمصطفی تولید فیلم موهن عنکبوت مقدس را محکوم کرد
کد خبر: 4062250
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
با صدور بیانیه‌ای؛

جامعةالمصطفی تولید فیلم موهن عنکبوت مقدس را محکوم کرد

جامعةالمصطفی العالمیه با صدور بیانیه‌ای، تولید و نمایش فیلم موهن «عنکبوت مقدس» را محکوم کرد و خواستار برخورد قانونی با عوامل تولید آن شد.

جامعةالمصطفی در بیانیه‌ای تولید و نمایش فیلم موهن

به گزارش خبرنگار ایکنا، جامعةالمصطفی العالمیه امروز شانزده خرداد با صدور بیانیه‌ای تولید و نمایش فیلم موهن «عنکبوت مقدس» را محکوم کرد.

متن بیانیه المصطفی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

قال الله العزیز الحکیم: یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِأفواهِهِم و اللهُ مُتِمُّ نورِه وَ لو کَرِهَ الکافِرون

مضجع نورانی امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) از دیرباز میعادگاه عاشقان و دلبستگان به خاندان عصمت و طهارت و حریم امن میلیون‌ها زائری بوده است که از مذاهب مختلف اسلامی و حتی سایر ادیان، شیفته و دلباخته امام مهربانی‌ها هستند.

اهانت به ساحت مطهر امام هشتم در قالب نمایش فیلم موهن عنکبوت مقدس، نشان دهنده اوج فرومایگی و کینه‌ورزی نابخردانه کسانی است که با سوء استفاده از جنایتی که بر اثر کج‌اندیشی برخی جاهلان رقم خورد و عامل آن نیز به سزای اعمالش رسید، با توهین به باور‌ها و ارزش‌های میلیون‌ها مسلمان، دستان ناپاک خویش را به جنایتی دیگر آلوده نمودند.

در پشت صحنه‌ی این اهانت وقیحانه، به وضوح می‌توان دست سیاست‌های خصمانه صهیونیسم را مشاهده نمود که به خیال خود می‌خواهند مقدسات اسلامی را در نگاه آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان از جایگاه رفیع خود فروافکنده و باور‌های دینی آنان را تضعیف کنند.

جامعةالمصطفی العالمیه ضمن محکوم نمودن تولید و اکران این اثر ضداسلامی و ضدایرانی که با توهین به مقدسات دینی، مذبوحانه تلاش می‌کند با روایتی سراسر تحریف، تصویری متحجرانه و غیرانسانی از جامعه ایرانی را به نمایش درآورد، از مسئولان مربوط می‌خواهد به صورت قاطع و عبرت‌آموز با عوامل این حرکت پلید برخورد نمایند.

جامعةالمصطفی العالمیه

انتهای پیام
captcha