زیارت از راه دور امام مهربانی‌ها پس از 30 سال
کد خبر: 4062342
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

زیارت از راه دور امام مهربانی‌ها پس از 30 سال

بانوی یزدی که به دلیل بیماری، بیش از 30 سال موفق به زیارت مشهدالرضا نشده‌ است، با حضور کاروان زیر سایه خورشید، امام علی‌ بن‌ موسی‌الرضا(ع) را از راه دور زیارت کرد.

زیارت از راه دور امام مهربانی‌ها پس از 30 سالبه گزارش ایکنا از یزد، گروهی از خادمان آستان مقدس امام رضا(ع)، امروز، 16 خردادماه در ادامه برنامه‌های دهه کرامت در استان یزد، با حضور در منزل بانویی که به دلیل بیماری، بیش از 30 سال موفق به زیارت امام هشتم(ع) نشده‌ است، امکان زیارت از راه دور را برای این بیمار فراهم کردند.

نمایندگان امام‌الرئوف با در دست داشتن پرچم متبرک به گنبد مطهر رضوی و بر لب داشتن ذکر توسل به پیشگاه حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با این بانو دیدار کردند تا هر چند شرایط جسمی او اجازه سفر به مشهد را نمی‌دهد، ولی خادمان حریم دوست، او را به زیارت از راه دور میهمان کنند.

قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و عرض ارادت به دامان پرمهرش، دل و جان اهالی این خانواده را به زیارت صحن و سرای ملکوتی مشهد برد.

یادآور می‌شود یکی از اهداف جشنواره مردمی زیر سایه خورشید که امسال پانزدهمین جشنواره به همت کانون جوانان رضوی استان یزد در حال برگزاری است، ایجاد فرصت زیارت از راه دور، برای کسانی است که به هر دلیل، امکان مسافرت و زیارت حضوری برایشان مقدور نیست تا از این طریق بتوانند با تبرک جستن به پرچم مطهر و دیدار خادمان آستان نورانی حضرت رضا(ع)، عطر ملکوتی حریم رضوی را از راه دور استشمام کنند.

انتهای پیام
captcha