اجرای ویژه‌برنامه ولادت امام رضا(ع) در فرهنگسرای جهاددانشگاهی مشهد
کد خبر: 4063122
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲

اجرای ویژه‌برنامه ولادت امام رضا(ع) در فرهنگسرای جهاددانشگاهی مشهد

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خراسان‌رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌ای به مناسبت ولادت امام رضا(ع) تحت عنوان «بر آستان جانان» برای تقدیر از فعالان فرهنگ رضوی خبر داد.

 جهاد دانشگاهی مشهدسعید خدیوی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی، ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: همزمان با شب میلاد حضرت علی‌ ابن موسی‌الرضا(ع) ویژه‌برنامه‌ای دانشجویی برای جامعه دانشگاهی در قالب جشن ولادت امام رضا(ع) تحت عنوان «بر آستان جانان» برگزار می‌شود و از آنجا که در این زمان تعداد بسیاری از زائران امام رضا(ع) از طیف‌های مختلف در مشهد حضور دارند و برنامه‌های متعددی نیز در شهر در حال برگزاری است، تعدادی هنرمند در این برنامه حضور خواهند داشت. 

وی با اشاره به هنرمندانی که در این برنامه حضور خواهند داشت، افزود: عبدالجبار کاکایی، شاعر و ترانه‌سرا، حسین فدایی‌حسین، نویسنده، حسن روح‌الامینی، نقاش، بهروز شعیبی، کارگردان فیلم بدون قرار قبلی و تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون میهمانان این برنامه خواهند بود. 

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خراسان‌رضوی تصریح کرد: در این برنامه که به همت جهاددانشگاهی خراسان‌رضوی و با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود، از فعالان فرهنگی و هنری عرصه فرهنگ رضوی در شهر مشهد تقدیر می‌شود و هنرمندان حاضر در برنامه چند دقیقه‌ای در رابطه با هنر و حرم مطهر رضوی سخنانی را بیان خواهند کرد.

ویژه‌برنامه بر آستان جانان ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه، ۲۰ خردادماه، در فرهنگسرای جهاددانشگاهی خراسان‌رضوی واقع در سه‌راه ادبیات برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha