آمادگی مدیریت شهری برای خدمت به زائران اربعین حسینی
کد خبر: 4064083
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

آمادگی مدیریت شهری برای خدمت به زائران اربعین حسینی

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری و اطلاعات و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر مشهد از اعلام آمادگی مدیریت شهری برای خدمت به زائران اربعین حسینی با شعار «من از حسینم» خبر داد.

حسین حسامی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری و اطلاعات و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، حسین حسامی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری و اطلاعات و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر مشهد، در خصوص مجموعه اقدامات مدیریت شهری در حوزه خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: اربعین حسینی رویدادی است توحیدی، بی نظیر و منحصر به فرد که از مسیر امامت می‌گذرد.

وی گفت: این رویداد در قالب زیارت به صورت پیاده در جغرافیای جهانی و در مقیاس میلیونی که نشانه عظمت جهان تشیع و اسلام بوده و زائران بسیاری از تمام نژادها و ادیان مختلف در این رویداد حضور پیدا می‌کنند.

حسامی افزود: با تشکیل ستاد ملی اربعین و ستاد استانی، شعار «من از حسینم » در سال 1401 توسط ستاد ملی اربعین مشخص و رویداد اربعین با این شعار آغاز خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: شهرداری مشهد مقدس نیز براساس بند الف، ماده 97 برنامه پنج ساله ششم توسعه، ستاد اربعین حسینی را تشکیل داده و اعزام کاروان خدام الحسین(ع) را برای ارائه خدمات تخصصی در حوزه خدمات شهری، حمل‌ونقل و راهنمای زائر در دستور کار دارد.

حسامی ادامه داد: در اعزام نیروهای پاکبان و اتوبوسران رویکرد خدمت و تشویق همکاران ساعی و نمونه مدنظر است بر این اساس خادمینی انتخاب می‌شوند که در طول سال خدمات مستقیمی به زائران حضرت رضا(ع) ارائه می‌دهند .

وی اضافه کرد: بر اساس شاخص‌هایی که در ستاد اربعین حسینی(ع) تدوین شده است، افرادی که خدمات خوب و نمونه‌ای در مشهد ارائه کرده و زیارت اولی هستند، برای حضور و خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) در نجف اشرف و محل‌های مشخص شده از سوی ستاد ملی اربعین برگزیده می‌شوند.

انتهای پیام
captcha