اعطای مجوز به رویداد ملی و بین‌المللی مشکات / 4 مسابقه در انتظار کسب مجوز
کد خبر: 4064995
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

اعطای مجوز به رویداد ملی و بین‌المللی مشکات / 4 مسابقه در انتظار کسب مجوز

شورای معین ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور طی جلسه‌ای اعطای مجوز یکساله برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن مشکات را صادر کرد.

اعطای مجوز برگزاری 1 رویداد ملی و بین‌المللی در حوزه قرآن / 4 مسابقه در انتظار کسب مجوز

به گزارش ایکنا، بر اساس تصمیم شورای معین ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور مجوز یکساله مسابقات سراسری و مسابقات مجازی بین‌المللی قرآن کریم «مشکات» به دلیل تکمیل بودن مدارک، مستندات، سوابق و سایر نکات مورد نظر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور، صادر شد.

همچنین در جلسه این شورا مسابقات دوجانبه دانشجویان دختر ایران و عراق، مسابقات دوجانبه نیروهای مسلح ایران و عمان، مسابقات کمیته امداد امام خمینی(ره) و مسابقات بسیج مستضعفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد پس از کارشناسی‌های تخصصی بیشتر در مورد اعطای مجوز به این مسابقات تصمیم‌گیری شود.

یادآوری می‌شود، شورای معین از جمله شوراهای ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور است که دبیرخانه آن در سازمان اوقاف و امور خیریه مستقر بوده و ریاست و دبیری آن را به ترتیب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی و حمید مجیدی‌مهر بر عهده دارد.

همچنین در جلسه پنجاه و ششم شورای توسعه فرهنگ قرآنی ارتقای جایگاه این ستاد در سطح کمیسیون‌های تخصصی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به تصویب رسید.

انتهای پیام
captcha