اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن شهرستان‌های استان تهران + جدول زمانی
کد خبر: 4066595
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن شهرستان‌های استان تهران + جدول زمانی

برنامه زمانی مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در شهرستان‌های استان تهران اعلام شد که براساس آن این رقابت‌ها از روز یازدهم تیر آغاز می‌شود.

 اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن شهرستان‌های استان تهران + جدول زمانی

به گزارش ایکنا، اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، برنامه زمانی مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در شهرستان‌های این استان را اعلام کرد.

بر همین اساس این مسابقات از روز شنبه یازدهم تیر در دو بخش بانوان و آقایان آغاز می‌شود و در دو نوبت تا روز 23 این ماه ادامه خواهد داشت. (11 تا 15 تیر و 20 تا 23 تیرماه).

بر اساس این گزارش در بخش آقایان روزهای یازدهم و دوازدهم تیرماه مسابقات مناطق غرب، جنوب‌غرب و ناحیه سه به میزبانی آستان مقدس امامزاده معصوم(ع) واقع در خیابان قزوین تهران برگزار می‌شود.

همچنین روز سیزدهم تیرماه نیز مسابقات مناطق شهریار، شهرقدس و ملارد در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) ملارد برگزار می‌شود. روز 14 تیر نیز شاهد برگزاری رقابت شرکت‌کنندگان مناطق اسلامشهر، رباط‌کریم و بهارستان در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) اسلامشهر خواهیم بود.

اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن شهرستان‌های استان تهران + جدول زمانی

روز چهارشنبه 15 تیرماه نیز رقابت مناطق شهرری، ورامین، پاکدشت و جنوب‌شرق تهران به میزبانی آستان مقدس امامزاده عبدالله(شهرری) برگزار می‌شود.

در نهایت نیز روزهای 20 و 21 تیرماه به ترتیب شاهد برگزاری مسابقات مناطق شمیران و شمال‌غرب تهران در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) و شمال‌شرق تهران، پردیس، دماوند و لواسان در آستان مقدس امامزادگان پنج تن(ع) خواهیم بود.

همچنین در بخش بانوان نیز طی روزهای یازدهم تا سیزدهم تیرماه مسابقات مناطق غرب، جنوب‌غرب و ناحیه سه به میزبانی آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود. در همین بازه زمانی شاهد برگزاری رقابت مناطق شهرری، ورامین، پاکدشت و جنوب‌شرق تهران به میزبانی آستان مقدس بقعه شیخ صدوق خواهیم بود.

روز سه‌شنبه 14 تیر نیز رقابت شرکت کنندگان در مناطق اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان در سالن‌ همایش‌های آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) اسلامشهر برگزار می‌شود. روز 15 تیر نیز مسابقات مناطق شهریار، شهرقدس و ملارد در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) شهریار برگزار می‌شود.

اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن شهرستان‌های استان تهران + جدول زمانی

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 20 و 21 تیرماه نیز شاهد برگزاری مسابقات در مناطق شمال‌شرق تهران، پردیس، دماوند و لواسان به میزبانی آستان مقدس امامزادگان پنج تن(ع) خواهیم بود.

سرانجام نیز در روزهای 22 و 23 تیرماه مسابقات مربوط به مناطق شمیران و شمال‌غرب تهران به میزبانی آستان مقدس امامزاده صالح(ع) خواهیم بود.

بر اساس گزارش ایکنا مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم همچون چند دوره اخیر به صورت تجمیعی برگزار می‌شود. در این روش به منظور کاهش هزینه‌ها و نیز برگزاری مسابقات با حضور تعداد بیشتری از متسابقان، شرکت کنندگان چند شهرستان در یکی از شهرستان‌ها که امکانات بیشتری دارد حضور یافته و رقابت خود را برگزار می‌کنند.

بر همین اساس مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در استان تهران نیز در شش منطقه برگزار خواهد شد. این مناطق شامل «غرب، جنوب غرب و ناحیه سه»، «شهریار، شهرقدس و ملارد»، «اسلامشهر، رباط‌کریم و بهارستان»، «شهرری، ورامین، پاکدشت و جنوب‌شرق»، «شمیران و شمال‌غرب» و «شمال‌شرق، پردیس، دماوند و لواسان خواهد بود.

نفرات برگزیده مرحله شهرستانی به مرحله استانی این رویداد راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha