نقد منصفانه رسانه‌ها راهگشای مسئولان است
کد خبر: 4068781
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

نقد منصفانه رسانه‌ها راهگشای مسئولان است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) گفت: رسانه‌ها باید با رصد صحیح شرایط، به جای تخریب مسئولان با نقدهای منصفانه و سازنده، یاریگر آن‌ها در انجام مسئولیت خطیر مدیریت و خدمت به مردم باشند.

رفیعی آتانی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج)، در نشست صمیمانه با اصحاب‌ رسانه و اهل‌ قلم که امروز، ۱۴ تیرماه در سالن شهید پرویز فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد؛ ضمن تبریک روز قلم به اصحاب‌ رسانه که زبان گویای جامعه هستند، اظهار کرد: قلم سلاحی است که باید در دست افراد صالح باشد تا در عین آزادی قلم، تقوا، صداقت، عفاف و انصاف را رعایت کنند.

وی با اشاره به زبان صادق اصحاب‌ رسانه و اهل‌ قلم استان قزوین گفت: طی یک سال فعالیت در این استان شاهد صداقت، دقت، هوشمندی و نقدهای منصفانه در رسانه‌های پویای قزوین هستم.

این مسئول خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید با رصد صحیح شرایط به جای تخریب مسئولان با نقدهای منصفانه و سازنده، یاریگر آن‌ها در انجام مسئولیت خطیر مدیریت و خدمت به مردم باشند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به طیف وسیع رسانه‌ها در استان قزوین تصریح کرد: همه ما در کنار هم تیم آماده‌ای هستیم که باید با تمام قوا و بهره‌گیری از ظرفیت یاران ذخیره و تازه نفس خود، جهت پیروزی در میدان نبرد با دشمن بهره‌مند شویم تا بتوانیم از مختصات انقلاب اسلامی حراست کنیم.

انتهای پیام
captcha