اجرای ۲۰ ویژه‌برنامه غدیرخم در مؤسسات قرآنی اردبیل
کد خبر: 4069239
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

اجرای ۲۰ ویژه‌برنامه غدیرخم در مؤسسات قرآنی اردبیل

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ۲۰ جشن غدیر خم همزمان با دهه امامت و ولایت در مؤسسات قرآنی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

علی طاهری معاون قرآن فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۶ تیرماه ضمن اعلام این خبر در اردبیل اظهار کرد: 20 جشن غدیر خم همزمان با دهه امامت و ولایت در مؤسسات قرآنی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: خطبه‌خوانی غدیر، طرح مسئله ولایت و بیان سیره عملی پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) در خصوص واقعه غدیر از جمله مباحث فکری در این جشن‌ها خواهد بود.

وی اعلام کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و ولایت و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) از دیگر برنامه‌های این جشن‌های مردمی است.

طاهری با اشاره به اهمیت واقعه غدیر بیان کرد: مسئله ولایت یکی از شاخصه‌های دین مبین اسلام است که بایستی توجه ویژه به آن در دهه ولایت و امامت صورت گیرد.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: از عموم مردم دعوت می‌شود تا در برنامه‌های غدیر مشارکت جدی داشته باشند.

طاهری گفت: تلاش خواهیم کرد تا در این برنامه‌های معنوی بتوانیم به شناخت نسل امروز با مسئله ولایت اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha