بکارگیری تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به زئران اربعین
کد خبر: 4070683
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

بکارگیری تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به زئران اربعین

استاندار لرستان با اشاره به عبور بخش زیادی از زائران اربعین از لرستان، گفت: تمام ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین بکارگیری می‌شود.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار استاندار لرستان، امروز، ۲۲ تیر در جلسه هماهنگی ستاد عتبات عالیات استان لرستان با محوریت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: مسیرهای راهپیمایی اربعین که از لرستان عبور می‌کند، نیازمند تدارک ملزوماتی برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی است که همکاری و همراهی همه اقشار جامعه و دستگاه‌های اجرایی استان را در این رابطه می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه تمهید شرایط برای ارائه خدمات به زوار مستلزم ارائه راهکارهای مؤثر در جهت تأمین اعتبار و تهیه اقلام مورد نیاز است، گفت: برنامه‌ریزی این اقدامات بر عهده کمیته‌های ستاد بوده و می‌توان در این رابطه از کمک خیرین نیز بهره برد. 
 
زیویار با تأکید بر اینکه مسائل تخصصی مربوط به ارائه خدمات به زوار اربعین، متناظر با وظایف تعریف شده و توسط کمیته‌ها پیگیری و اجرایی شود، افزود: اربعین تجربه‌ای شیرین و فرصتی برای رشد است و در کنار تمامی تلاش‌هایی که در راستای خدمت به اربعین صورت می‌گیرد، برکات معنوی بسیاری با خود به همراه دارد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه بدیهی است در ایام اربعین علاوه بر حضور نهادهای مردمی، بخشی از ظرفیت‌های انسانی و تجهیزاتی دستگاه‌های اجرایی نیز در اختیار خدمت‌رسانی به زوار قرار می‌گیرد که ضرورت دارد کمیته‌های ستاد شرایط را برای تسهیل در روند کار فراهم سازند، یادآور شد: خدمت به امام حسین(ع) و زوار اربعین آمیخته با عشق و عرفان است و مردم ولایت مدار لرستان همواره در این راه پیشقدم بوده و محرم و صفر تجلی عشق مردم به اهل بیت است.

وی افزود: به دلیل اهمیت بالای برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین و خدمت رسانی به زوار، جلسات هماهنگی این ستاد در بازه زمانی مشخص و با پیگیری هفتگی اقدامات صورت گرفته توسط کمیته‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha