نمایش تازه‌های خدمات الکترونیک به حجاج در مکه
کد خبر: 4070953
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

نمایش تازه‌های خدمات الکترونیک به حجاج در مکه

عربستان سعودی در شهر مکه مکرمه نمایشگاهی را به منظور ارائه و معرفی خدمات الکترونیک ارائه شده به حجاج بیت الله الحرام در موسم حج 1443 برپا کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از عاجل، وزارت امور اسلامی عربستان سعودی نمایشگاه واحات را در شهر مکه مکرمه برگزار کرده که در آن پروژه‌های فنی به‌کار گرفته شده توسط این وزارتخانه برای خدمت‌رسانی به زائران در موسم حج امسال 1443 هجری قمری ارائه شده است.

وزیر امور اسلامی عربستان سعودی ضمن بازدید از این نمایشگاه می‌گوید که در موسم حج امسال همه طرف‌ها بهترین خدمات را به زائران ارائه کردند و وظایف خود را به بهترین نحو انجام دادند.

این نمایشگاه در هتل شرایتون واقع در محله النسیم مکه مکرمه در حال برگزاری است و تا بیستم ماه جاری میلادی(29 تیر ماه) به کار خود ادامه می‌دهد.

تعدادی از غرفه‌های این نمایشگاه، برنامه‌های الکترونیکی تدارک دیده شده از سوی وزارت امور اسلامی عربستان برای حجاج را به نمایش گذاشته است که از جمله غرفه برنامه کاربردی آموزش حج و عمره سه بعدی و کتابخانه الکترونیکی است. در غرفه کتابخانه مکه مکرمه هم نسخه‌های خطی کمیاب دیحیتال این کتابخانه به نمایش گذاشته شده است.

عربستان نمایشگاه خدمات ارائه شده به حجاج برپا کرد/آماده

یکی دیگر از غرفه‌های نمایشگاه غرفه مجمع چاپ مصحف شریف ملک فهد است که دستاوردها و آثار این مجمع را به نمایش گذاشته است. این مجمع به زائران خانه خدا یک نسخه از قرآن کریم را هدیه می‌کند.

عربستان نمایشگاه خدمات ارائه شده به حجاج برپا کرد/آماده

این نمایشگاه همچنین شامل غرفه‌ای برای برنامه‌های علمی و تبلیغی است که توسط وزارت امور اسلامی عربستان سعودی در داخل و خارج عربستان به اجرا گذاشته می‌شود.

نمایشگاه واحات همه روزه از هشت صبح تا دوازده شب به روی بازدیدکنندگان باز است.

انتهای پیام
captcha