مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف اراک در بخش بانوان آغاز شد
کد خبر: 4072437
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف اراک در بخش بانوان آغاز شد

مرحله شهرستانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف اراک در بخش بانوان دقایقی قبل در امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) با حضور 231 نفر آغاز شد.

مسابقات قرآن اوقاف اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله شهرستانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف اراک در بخش بانوان دقایقی قبل در امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) با حضور 231 نفر آغاز شد.

براساس این گزارش، مرحله شهرستانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی به‌صورت منطقه‌ای و در دو شهرستان اراک و ساوه برگزار شد. شهرستان‌های ساوه، زرندیه، دلیجان، تفرش، محلات جمعه، 24 تیر در ساوه با یکدیگر رقابت کردند.

آقایان از شهرستان‌های خمین، آشتیان، شازند، فراهان، اراک، خنداب و کمیجان نیز پنجشنبه، 30 تیر در رشته‌های آوایی با یکدیگر رقابت کردند. امروز، 31 همین ماه نیز بانوان در رشته‌های تحقیقف ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و 5 جزء با یکدیگر رقابت می‌کنند.

یادآور می‌شود، امسال در  مجموع رشته‌های آوایی و معارفی ۱۴۰۳ نفر رشته و ۱۲۲۸ نفر کدملی ثبت‌نام کردند که در بخش نفر رشته با رشد ۷۰ درصدی و در نفر کدملی با رشد بیش از ۶۰ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بود.

داوری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اراک در بخش بانوان را اعظم تشیعی‌فرد، عائده محبی، محدثه مؤمنی، فاطمه کرمی، فهیمه جفرسته از استان مرکزی و دیاری، مروجی، گل‌محمدی و میرغیاثی از استان قم برعهده دارند.

انتهای پیام
captcha