مرحله شهرستانی مسابقات قرآن خوزستان آغاز می‌شود
کد خبر: 4072560
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
صبح امروز

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن خوزستان آغاز می‌شود

تا ساعتی دیگر مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خوزستان در 4 منطقه کار خود را آغاز می‌کند.

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن جلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: از صبح امروز، اول مردادماه براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف استان خوزستان در 5 منطقه و به میزبانی 4 شهرستان آغاز می‌شود. 

وی گفت: این مسابقات صبح امروز به میزبانی شهرستان شوشتر و با حضور شرکت‌کنندگان شهرهای شوشتر، دزفول، اندیمشک، گتوند، لالی، شوش و مسجدسلیمان در مقام صاحب‌الزمان کار خود را آغاز می‌کند.

سرخی با بیان اینکه این رقابت‌ها تا 5 مردادماه ادامه خواهد داشت، افزود: شوشتر، رامهرمز، خرمشهر و اهواز میزبانی چهار منطقه این دوره از مسابقات را برعهده دارند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: قاسم بستانی‌ در وقف و ابتدا، جاسم حسین‌زاده در تجوید، انور دغاغله در لحن، حسن حمادی در صوت و محسن مزرعاوی در حفظ داوری گروه آقایان را برعهده دارند. خلود موسوی در تجوید، خیریه عچرش در وقف و ابتدا، نرگس سالمی در لحن، منظر نویدی در صوت و زهرا عساکره در حفظ داوری بخش بانوان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زینب آزمون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۱
0
0
سلام ، من توی مسابقه قسمت صحیفه سجادیه شرکت کرده بودم ولی هر کاری کردم وار سایت نشد و خطا میزنه ، این همه منتظر مسابقه بودم ولی اصلا وارد نشد
captcha