همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4072769
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه برگزار می‌شود

دبیر استانی مجمع حضرت علی‌اصغر(ع) استان کرمانشاه از برگزاری حضوری همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه خبر داد و گفت: همایش شیرخوارگان حسینی، ۱۴ مردادماه مصادف با نخستین جمعه ماه محرم در کرمانشاه همزمان با ۷۵۰۰ نقطه در کشور و ۴۵ کشور جهان برگزار می‌شود.

همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فرهاد دوستی، دبیر استانی مجمع حضرت علی‌اصغر(ع) استان کرمانشاه امروز در نشستی با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه، اظهار کرد: همایش شیرخوارگان حسینی، ۱۴ مردادماه مصادف با نخستین جمعه ماه محرم در کرمانشاه همزمان با ۷۵۰۰ نقطه در کشور و ۴۵ کشور جهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش طی دو سال گذشته به دلیل شیوع گسترده کرونا به شیوه محدود برگزار شد و مردم استان از طریق پخش تلویزیونی با این مراسم همراه بودند که امسال این مراسم معنوی به شیوه عمومی و حضوری برگزار خواهد شد.

دبیر استانی مجمع حضرت علی‌اصغر(ع) استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی تمهیدات ویژه برای برگزاری این همایش انجام شده و طی ماه گذشته ستاد اجرایی همایش و کیمته شهرستان‌ها تشکیل شده و تمهیدات ویژه بهداشتی، امنیتی و رفاهی برنامه‌ریزی شده تا شاهد برگزاری باشکوه این همایش در استان باشیم.

دوستی تصریح کرد: در راستای نشر شعار همایش شیرخوارگان و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها در بستر شبکه‌های اجتماعی صفحه اینستاگرام به نشانی shirkharegan_ksh ایجاد شده و علاقه‌مندان از طریق آن می‌توانند از این همایش مطلع باشند.

انتهای پیام
captcha