برگزاری کارگاه سواد بازی‌های رایانه‌ای در فرهنگسرای رسانه
کد خبر: 4073457
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

برگزاری کارگاه سواد بازی‌های رایانه‌ای در فرهنگسرای رسانه

ایستگاه مشاوره و کارگاه «سواد بازی‌های رایانه‌ای» به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و فرهنگ‌سرای رسانه برگزار شده و در آن مهم‌ترین موضوعات درباره بازی‌های رایانه‌ای مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

کارگاه سواد بازی‌های رایانه‌ای

به گزارش ایکنا، ایستگاه مشاوره و کارگاه سواد بازی‌های رایانه‌ای با مشارکت فرهنگسرای رسانه، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و سرای محله قبا روز چهارشنبه پنجم مردادماه برپا می‌شود.

این کارگاه با هدف ارتقای فرهنگی اقشار مختلف جامعه به خصوص خانواده‌ها و فرزندان طراحی شده و در آن مهم‌ترین موضوعات با محوریت سواد بازی‌های رایانه‌ای مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

از دیگر محور‌های این جلسه می‌توان به گپ و گفت خودمانی با والدین و فرزندان، معرفی بازی‌های جذاب و هدفمند، گفتگو درباره مسائل روان‌شناختی بازی‌ها، شناسایی بازی‌های مفید و مضر و ... اشاره کرد.

پیشرفت فناوری و همه‌گیر شدن بازی رایانه‌ای امروز دیگر همه گروه‌های سنی را در برگرفته است و این مهم، نیاز به آگهی بخشی به عمومی برای استفاده صحیح از بازی‌ها را تبیین می‌کند. توجه به رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه، شناسایی بازی مناسب برای گروه‌های مختلف جامعه و اثربخشی آن بر رشد ذهنی کودکان و نوجوانان نیازی است که در جامعه احساس می‌شود.

ایستگاه مشاوره و کارگاه سواد بازی‌های رایانه‌ای روز چهارشنبه ۵ مرداد از ساعت ۱۱ الی ۱۳ ویژه «همکاران فرهنگسرا‌ها و نمایندگان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» و از ساعت ۱۶ الی ۱۸ ویژه «خانواده‌ها و فرزندان» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود سلسله کارگاه‌های سواد بازی در ایام تابستان در مناطقی ۲۲ گانه و مراکز خاص سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مطرح این حوزه برای عموم مردم به صورت رایگان برگزار خواهد شد. حضور برای عموم علاقه‌مندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.

انتهای پیام
captcha