دوخت ۵ هزار دست لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی در البرز
کد خبر: 4076041
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

دوخت ۵ هزار دست لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی در البرز

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در البرز از دوخت و توزیع پنج هزار دست لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی خبر داد و گفت: ۱۵۰ نفر از بانوان استان به صورت افتخاری در این کار مشارکت کردند.

دوخت لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی

وحید آقاشریفی، دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی یک مراسم بین‌المللی است و به جز کشور ما، در ۴۵ کشور دنیا به صورت همزمان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال همایش شیرخوارگان حسینی در 250 نقطه البرز برگزار شد، افزود: این مراسم از ساعت هشت صبح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه امسال مراسم محوری این همایش در مصلای امام خمینی(ره) کرج برگزار شد، گفت: البته در تمام شهرستان‌ها نیز مصلاهای نماز جمعه، مساجد، حسینیه‌ها و تکایا میزبانی این مراسم را برعهده داشتند.

آقاشریفی، مهدیه کرج، هیئت‌های رزمندگان اسلام غرب و شرق شهرستان کرج و زینبیه حصارک کرج را از دیگر مراکز اصلی برگزاری این مراسم در البرز اعلام کرد و گفت: در هر شهرستان به طور متوسط 50 همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی توضیح داد: تعدادی از بانوان البرزی به صورت خودجوش و مردمی از شش ماه پیش کار دوخت لباس برای شیرخوارگان را آغاز کردند و امروز این لباس‌ها بین شیرخوارگان توزیع شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در البرز تصریح کرد: بیش از 150 نفر از بانوان در این مدت به صورت افتخاری مشغول دوخت لباس‌ها شدند که با تلاش آنها بیش از پنج هزار لباس تهیه و در بین شیرخوارگان حسینی توزیع شد.

انتهای پیام
captcha