نامگذاری معابر به نام خبرنگاران فقید مشهدی
کد خبر: 4077805
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

نامگذاری معابر به نام خبرنگاران فقید مشهدی

در نشست اصحاب رسانه با اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس مقرر شد تعدادی از معابر فرعی شهر به نام خبرنگاران فقید مشهدی نامگذاری شود.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام حسن منصوریان، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد، در جلسه مشترک اعضای شورای شهر با مدیران رسانه‌ها، خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها، از وصول پیش‌نویس لایحه نامگذاری معابر به نام خبرنگار شهید دفاع مقدس و همچنین خبرنگاران فقید مشهدی که بر اثر شیوع ویروس کرونا جان خود را از دست دادند، خبرداد.

وی اظهار کرد: شهرداری مشهد این پیش‌نویس لایحه را به مناسبت روز خبرنگار و به منظور گرامیداشت این روز، به شورای شهر ارائه کرده که در جلسه علنی شورای شهر، مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: براساس این پیش‌نویس، معبر فرعی سرافرازان 9 به نام خبرنگار شهید «محمدرضا امانی میثم»، معبر فرعی پرستوی دو واقع در بولوار وکیل‌آباد به نام خبرنگار فقید «مهدی صانعی»، معبر فرعی هنرستان پنج واقع در بولوار هنرستان به نام خبرنگار فقید «عباس امیریان» و معبر فرعی شریعتی 6.26 واقع در بولوار شریعتی به نام خبرنگار فقید «المیرا منشادی» نامگذاری می‌شود.

منصوریان گفت: اسامی دیگر خبرنگاران فقید مشهد مقدس نیز در ادامه مورد پیگیری و در قالب لایحه نامگذاری به جلسه علنی شورای شهر خواهد آمد.

وی همچنین با اشاره به دغدغه‌های مطرح شده از سوی خبرنگاران همچون بیمه و...، گفت: نهاد متولی در این امر نیستیم ولی حتما این دغدغه‌ها را پیگیری خواهیم کرد‌.

انتهای پیام
captcha